Patch 8 do Baldur's Gate 3 odblokowuje kolejne zakończenia, które mogą przypaść do gustu najbardziej chaotycznym graczom
Zbliża się premiera ósmego Patcha do BG3, a tam w prezencie od twórców - nowy wymiar niegodziwości. Czy są tu jacyś zwolennicy „chaotycznego zła”?

Ósma łatka do Baldur’s Gate 3 kilka dni temu wkroczyła w fazę testową, a tam między innymi zapowiadany tryb fotograficzny, nowe podklasy i naprawa windy. Okazało się jednak, że to nie koniec niespodzianek – wygląda na to, że niedostępne do tej pory złe zakończenia wprowadzone do gry wraz z premierą Patcha 7 zostaną teraz oficjalnie udostępnione (ku sporemu zaskoczeniu graczy).
Nie mój cyrk
O jednym z nich już pisaliśmy – to opcja pozbycia się kijanki i pozostawienia światu samemu sobie, pod kontrolą Mózgu Nestora. Wtedy gracze sądzili, że zakończenia te są bezsensowne i dlatego nie trafiły oficjalnie do gry. Wszystko jednak wskazuje na to, że po prostu jeszcze nie nadszedł na to odpowiedni moment.
Drugie z nowych zakończeń jest podobne, ale w tym scenariuszu zamiast siać chaos w pojedynkę, możemy okazać łaskę naszym towarzyszom i wspaniałomyślnie pozwolić im odejść (niestety wygląda na to, że z kijankami pozostawionymi w głowach). Fani zdecydowanie doceniają jednak przewrotność i bezduszność nowych rozwiązań. To jak nowy wymiar zła, o którym nawet nie sądzili, że jest możliwy.
Uzdrowić samego siebie i tak po prostu sobie odejść to jak pokazać środkowy palec w najczystszej postaci.
- quane101
Dominuje mózg
Kontroluje całą populację
Usuwa kijankę
Nie wyjaśnia nic więcej
Idzie sobie
By jednak „skorzystać” z tych opcji nie możemy stać się wcześniej Illithidem. Kto z Was ma zatem ambicje odegrać się na świecie Baldur’s Gate 3 w ten sposób, nie może ryzykować ceremorfozy (unikajcie wykorzystania kijanek podczas rozgrywki, ewentualnie dbajcie o odpowiednio wysoki poziom punktów Kondycji, bo w trakcie „złego” zakończenia przyjdzie wam wyrzucić dość spory wynik w kościach przeciwko ceremorfozie).

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic