Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 maja 2020, 18:56

Outriders – długi gameplay i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

W sieci pojawił się pierwszy materiał wideo z cyklu Outriders Broadcast, w którym polskie studio People Can Fly prezentuje najważniejsze aspekty gry Outriders. Gracze mogą nie tylko obejrzeć długi gameplay, lecz także poznać stanowisko twórców nt. mikrotransakcji czy zabezpieczeń Denuvo.

Outriders – długi gameplay i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania - ilustracja #1
Jak widać, na planecie Enoch niektórym robota dosłownie pali się w rękach... i nogach... i na głowie. W sumie to cali palą się do pracy.
W SKRÓCIE:
  1. pierwszy materiał wideo z cyklu Outriders Broadcast pozwala spojrzeć z bliska na klasę manipulanta i dowiedzieć się więcej o jego umiejętnościach bojowych;
  2. poza tym autorzy kategorycznie zaprzeczają, jakoby ich dzieło było grą usługą;
  3. Outriders nie otrzyma też mikrotransakcji ani zabezpieczeń Denuvo.

Polskie studio People Can Fly udostępniło pierwszy materiał wideo z cyklu Outriders Broadcast. Jak sugeruje tytuł, serię poświęcono najnowszej grze tego zespołu, czyli Outriders; mowa o strzelance science fiction z elementami RPG, która pod koniec 2020 roku trafi na komputery osobiste oraz konsole obecnej i nowej generacji. Pierwszy film nosi miano Od graczy dla graczy, a za jego sprawą gracze mogą rzucić okiem na nieprezentowane dotąd lokacje, zobaczyć w akcji klasę manipulanta, a także dowiedzieć się więcej między innymi o poziomach trudności i możliwościach personalizacji interfejsu.

Przeciwnicy, poziomy trudności i interfejs

Zaprezentowany gameplay rozpoczyna się w Pierwszym mieście, czyli metropolii założonej przez kolonistów po wylądowaniu na planecie Enoch. Owa lokacja swoje najlepsze czasy ma już za sobą, a obecnie pomiędzy jej zdewastowaną zabudową przechadzają się potwory zwane perforo. Najmniejsze z nich w pojedynkę nie stanowią dla nas zbyt dużego zagrożenia, toteż ich siłą jest liczebność. Większe osobniki potrafią natomiast napsuć sporo krwi nawet doświadczonemu żołnierzowi.

Skoro o psuciu krwi mowa, przyjrzymy się z bliska poziomom trudności, które noszą tutaj miano poziomów świata. Te odblokowujemy w miarę postępów, zdobywając specjalne punkty, a podczas zabawy możemy je swobodnie zmieniać. Zasada jest prosta – im wyższy jest poziom naszego świata, tym lepsze nagrody otrzymujemy. Do własnych preferencji można też dostosować interfejs, czyniąc go absolutnie minimalistycznym bądź wręcz przeciwnie – sprawić, by zapewniał nam pełne spektrum informacji.

Outriders – długi gameplay i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania - ilustracja #2
Choć na planecie Enoch bywa ładnie, niestety nie jest ona przyjaznym miejscem...

Dalej twórcy postanowili „prześwietlić” klasę manipulanta, który potrafi... cóż, manipulować czasoprzestrzenią. Co ciekawe, choć jest on opisywany jako skrytobójca, nic nie stoi na przeszkodzie, by dzięki rozbudowanemu drzewu umiejętności uczynić z niego prawdziwego „tanka”.

Denuvo, mikrotransakcje i gry-usługi

Materiał wideo wieńczy krótka sesja pytań i odpowiedzi, z których wynika, że Outriders nie będzie grą usługą i nie znajdziemy w niej żadnych mikrotransakcji. Ponadto produkcja nie będzie wyposażona w zabezpieczenie antypirackie Denuvo. Jako ciekawostkę należy dodać, że jak dotąd autorzy zaprezentowali nam fragmenty z pierwszych godzin kampanii; poza tym obecnie studio robi wszystko, by „poprawić, dopieścić i zbalansować” swoje dzieło.

Na deser mamy dla Was materiał wideo od redakcji tvgry.pl, z którego dowiecie się, jak wszystko, co o Outriders opowiadają nam autorzy, sprawdza się „w praniu”.

  1. Oficjalna strona internetowa gry Outriders
  2. Grałem w Outriders – im było trudniej, tym lepiej się bawiłem

Krystian Pieniążek

Krystian Pieniążek

Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.

więcej