Olbrzymie zmiany w Diablo III wraz z łatką 1.0.4. Blizzard wprowadza 100 dodatkowych poziomów mistrzowskich
Firma Blizzard zdecydowała się na wprowadzenie licznych zmian w grze Diablo III. Wraz z łatką 1.0.4 modyfikacjom uległ praktycznie każdy element gry. Najbardziej cieszy wprowadzenie dodatkowych 100 poziomów mistrzowskich.
Grzegorz Ferenc
Jutro w godzinach rannych zostanie wprowadzona w Europie łatka 1.0.4 do gry Diablo III firmy Blizzard. Z informacji publikowanych na oficjalnej stronie społecznościowej tytułu wynika, że nadchodzące zmiany są olbrzymie. Zamiarem twórców było zbalansowanie rozgrywki, jej uatrakcyjnienie, a także wyeliminowanie serii błędów.
Nieoficjalne informacje o patchu w języku angielskim (zajmujące dobre kilkadziesiąt stron) dostępne są na oficjalnym, amerykańskim forum gry. Jego wprowadzenie nastąpi podczas przerwy technicznej w środę, pomiędzy 5:00 rano a 15:00 po południu.
Podczas prac nad patchem 1.0.4 zespół twórców Diablo III z Jayem Wilsonem na czele przyjrzał się praktycznie każdemu elementowi gry. O zmianach w systemach rozgrywki pisaliśmy jakiś czas temu. W międzyczasie na stronie Diablo III pojawiły się informacje o modyfikacjach, jakim będą podlegać umiejętności poszczególnych klas – Barbarzyńcy, Czarownika, Mnicha, Łowcy demonów i Szamana. Mają one na celu uczynienie bardziej atrakcyjnymi dotychczas mało używanych zdolności. Firma Blizzard pragnie też ulepszyć system przedmiotów legendarnych, tak aby były one wyjątkowe i potężne zarazem. Rozbudowaniu ulegną niektóre opcje domu aukcyjnego (jak na przykład możliwość anulowania aukcji i zwiększenie dopuszczalnej liczby właściwości wyszukiwania z 3 do 6).
Jednak największą zmianą jest bez wątpienia wprowadzenie poziomów mistrzowskich. Mają one rozwiązać problemy związane z systemem bonusów do znajdowania magicznych przedmiotów oraz brakiem wyraźnego odzwierciedlenia postępów po osiągnięciu limitu leveli. Dzięki temu rozwiązaniu, gracze zyskają możliwość osiągnięcia dodatkowych 100 poziomów, co przypomina systemy obecne w innych grach (jak na przykład Battlefield 3).
Zdobycie pierwszego poziomu mistrzowskiego ma zajmować tyle czasu, ile było wymagane na przejście z 59. na 60. level. Z każdym osiągniętym poziomem mistrzowskim zwiększą się atrybuty postaci oraz uzyskamy stałą premię do znajdowania przedmiotów magicznych i złota w wysokości 3 procent (łącznie można uzyskać 300 procent). Męstwo Nefalemów nadal zwiększać będzie szansę na ich uzyskanie o 15 procent, ale dodatkowo każdorazowo zwiększy o tę samą wartość liczbę uzyskiwanych punktów doświadczenia. Co dziesięć poziomów mistrzowskich, postępy gracza odzwierciedli specjalna ramka wokół portretu postaci. Łącznie czas potrzebny na zdobycie 100 poziomów mistrzowskich ma odpowiadać okresowi wymaganemu na osiągnięcie poziomu 99. w Diablo II.

Łatka 1.0.4 jest pierwszą odpowiedzią firmy Blizzard na zarzuty o braku końcowej zawartości i stanowi częściowo realizację zapowiedzi prezesa studia, Mike’a Morheime’a, dotyczących szykowanych zmian w grze, o jakich wspominał w liście do społeczności graczy sprzed miesiąca. Czas pokaże, czy zmiany wprowadzone w gigantycznym patchu wyjdą Diablo III na dobre i przyciągną do niej osoby, które zaniechały gry w pierwszych tygodniach po premierze. Warto dodać, że w planach spółki z Irvine w Kalifornii wciąż pozostaje tryb PvP. Ma on się pojawić wraz z aktualizacją 1.1.
Diablo III zadebiutował na PC 15 maja 2012 roku. Szybko stał się najszybciej sprzedającą się grą w historii na tę platformę sprzętową, a w półtora miesiąca rozeszło się 10 milionów egzemplarzy produkcji. Pomimo licznych początkowych problemów, tytuł zebrał bardzo pozytywne recenzje i zyskał sobie liczne grono fanów.

GRYOnline
Gracze
Komentarze czytelników
Trias Zdrajca Centurion

Arquero - nie chce Ci zarzucac tego, ze majaczysz, moze wiec wyjasnij o co dokladnie Ci chodzi, bo kompletnie nie kapuje jaka mysl towarzyszyla Ci jaki pisales post wyzej.
zanonimizowany488948 Legionista
Nie widzisz wyższości modelu Blizzarda w dodatkach? WOW->TBC->WOTKL, D2->LOD etc nad tym co jest w CoDzie/ME etc ? Gdzie dostajesz niepełną grę i płacisz za dodatkowe mapy / stroje / bronie. Dla mnie wprowadzanie alternatywnych / innych ścieżek fabularnych w d3 jako DLC jest debilne. Jak już jest dodatek to ma coś faktycznie zmieniać, tzw pełnoprawny dodatek.
Ludzie narzekają na d3 że oo nuda... farmienie itemków. Sorry d2:LOD to było to samo, może system tego farmienia etc jest gorszy w d3 (nie mi oceniać) ale de facto gra na tym polega.
Najfajniej jak ludzie płaczą no pograłem miesiąc i odstawiłem, a na postaciach 150h+ grania za grę która kosztowała 160zł. Inne przechodzi się w 5-6h i nie ma co robić. Teraz wracają bo nowy patch hurra! Patch poprawia drop/affixy, dodaje 100lvl mistrzowskich które dają to że jak je wbijesz to po prostu zmienisz sprzęt z mf'a na dmg/cokolwiek innego.
Generalnie gra się nie zmieniła tak bardzo, a jak pograsz więcej to się przekonasz że się nie zmieniła prawie W OGÓLE. Robisz to samo żeby dostać to samo. 'Wielkie zmiany' by były jakby PVP dodali.
+jestem fanem d3, pogrywam sobie co jakiś czas, gierka mi się podoba bo w sumie nic innego nie oczekiwałem (może poza PvP i ostrzejszej polityki wobec botów).
Chciałeś dłużej to masz.
zanonimizowany265215 Chorąży
DIABLO 3 NIE DLA IDIOTÓW
sanro Legionista
to jest patch czego wy oczekujecie więcej ? Jak dla mnie super czekam jeszcze na pvp i dodatek. a te kłótnie są bezsensowne przecież D2 też był nie dopracowany w dniu premiery