NVIDIA prezentuje możliwości najnowszych czipów graficznych, technologii PhysX oraz silnika Unreal Engine

Serwis Gametrailers opublikował kilpy wiedo z prezentacji firmy NVIDIA, na których możemy zobaczyć potencjalne możliwości najnowszych kart graficznych, stworzonych przez tego producenta, a także nowe rozwiązania dla technologii PhysX oraz sinika Unreal Engine.

futurebeat.pl

Michał Kułakowski

NVIDIA prezentuje możliwości najnowszych czipów graficznych, technologii PhysX oraz silnika Unreal Engine - ilustracja #1

Serwis Gametrailers opublikował krótkie klipy wideo z prezentacji firmy NVIDIA, która odbyła się na zakończonej w piątek konferencji Game Developers Conference w San Franciso. Na dwóch filmach możemy zobaczyć co producent ma do zaoferowania posiadaczom jego układów graficznych, a także programistom pracującym z najnowszymi wersjami PhysX oraz silnika Unreal Engine.

Na prezentacji zobaczymy jak komputer radzi sobie z generowaniem realnie zachowującego się futra, na które składa się 100 tysięcy włosów. Przekonamy się też jak najnowsze karty graficzne sprawować będą się z obliczaniem fizyki przedmiotów. Ich model zniszczeń został zaprezentowany w akcji w wirtualnej galerii, w której przedstawiciel producenta mógł z łatwością uszkodzić każdy widoczny obiekt. Z kolei, realistycznie zachowujące się tkaniny i ubrania ukazano na modelu postaci, znanej z ubiegłorocznego dema Unreal Engine 4. Poza tym, możemy również przyjrzeć się robiącej wrażenie technologii efektów cząsteczkowych, pozwalającej na animację (w czasie rzeczywistym) setek tysięcy indywidualnych cząstek dymu, pary wodnej itp. Wykorzystają ją deweloperzy, tworzący gry oparte na silniku Unreal w wersji 3 i 4.

Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Komputery
2012-03-11
21:40

ollbrzym Pretorianin

ollbrzym

Nie wiem czy to kwestia doboru materiałów reklamowych, ale w kwestii fizyki, modelu zniszczeń nie widzę nic czego nie miał havok już dawno i w dodatku dający to posiadaczom radeonów. Natomiast jesli chodzi o system cząstek wygląda naprawdę dobrze.

Komentarz: ollbrzym
2012-03-11
21:44

zanonimizowany595208 Pretorianin

😁

ten physx jest nie obslugiwany przez konsole dlatego lezy bylo juz demo z wlosami i woda i tylko jedna gra ma wode tzn just cause 2 a wlosy sa robione w inny sposob tak aby mogla je obslugiwac consolka

Komentarz: zanonimizowany595208
2012-03-11
22:06

Wocash Centurion

Wocash

Nie ma co się zastanawiać ile fpsów wyciągnie skoro i tak taka technologia nie zawita do gier. Twórcy nie będą się bawić w coś takiego, przecież można zrobić dużo gorzej a kasa i tak będzie.

Komentarz: Wocash
2012-03-12
11:11

zanonimizowany831682 Legionista

Wocash --> wcześniej czy później zawita, o to raczej się nie martwmy. W końcu po to programuje się takie rzeczy żeby je wykorzystywać.

Komentarz: zanonimizowany831682
2012-03-13
05:37

zanonimizowany805126 Konsul

Smierdzaca stara generacja konsol do kosza.
;)

Komentarz: zanonimizowany805126

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl