Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 listopada 2017, 19:30

Nowy system run i zniesienie limitu poziomów w League of Legends

Z racji rozpoczętego niedawno okresu przedsezonowego w grze League of Legends pojawiło się parę ważnych nowości: odmieniony system run, pojedyncza waluta oraz zniesienie maksymalnego poziomu postaci.

Okres przedsezonowy w League of Legends od kilku lat przynosi większe lub mniejsze zmiany w rozmaitych mechanikach gry. Nie inaczej jest tym razem. Zanim 16 stycznia rozpocznie się sezon 2018, studio Riot Games postanowiło wprowadzić kilka nowinek, z których zdecydowanie najważniejszą jest odmieniony system run. Poza tym dwie dotychczasowe waluty zostały połączone w jedną, usunięto limit poziomów i wprowadzono Emporium Esencji.

Przedsezon przyniesie sporo ważnych nowości. - Nowy system run i zniesienie limitu poziomów w League of Legends - wiadomość - 2017-11-11
Przedsezon przyniesie sporo ważnych nowości.

Najważniejsze zmiany dotyczą rozwoju postaci. Runy oraz specjalizacje zostały scalone w jeden system, który ma rozszerzyć możliwości personalizowania stylu gry i ulepszania umiejętności bohaterów. Nowa mechanika została podzielona na pięć ścieżek rozwoju – Precyzję, Dominację, Czarnoksięstwo, Determinację i Inspirację – z których każda skupia się na innym elemencie rozgrywki i zapewnia odmienne efekty. Gracz może wybrać dwa z tych drzewek (jedno z nich będzie mieć nadrzędną wartość i z niego dobierzemy cztery runy, z drugiego natomiast tylko dwie) oraz łączyć poszczególne runy. Pod tym adresem możecie poeksperymentować „na sucho” z nowym systemem, zanim wypróbujecie go w praktyce. Warto też dodać, że wszystkie nowe runy – a będzie ich 60 – będą dostępne za darmo, a deweloperzy zrefundują te, które zakupiliście w poprzednim sezonie.

W ramach rekompensaty otrzymacie niebieską esencję, która zastąpi całkowicie zdobywane wcześniej punkty zasług. Wcześniej miała ona mniejszą wartość, teraz natomiast to za nią będziemy kupować nowych bohaterów. Ich ceny zostaną jednak przeniesione w skali jeden do jednego w stosunku do punktów zasług, więc nikt nie powinien mieć problemu, by połapać się w tej małej walutowej rewolucji. Dla osób, które po tych zmianach będą cierpieć na nadmiar gotówki, otwarto także specjalny sklep – Emporium Esencji, w którym zdobędziemy specjalne skrzynie, klejnoty, barwy, skórki totemów oraz inne rzadkie przedmioty. Ma on działać tylko przez pewien czas, dobrze więc jak najszybciej zastanowić się nad ewentualnymi zakupami.

Ostatnią, równie ważną zmianą jest zniesienie limitu rozwoju. Wcześniej każdy gracz mógł dotrzeć maksymalnie do 30. poziomu. Teraz ograniczenie to całkowicie zniknie. Dodatkowo zmieniono przyznawane za awanse nagrody – wcześniej otrzymywaliśmy punkty zasług, teraz są to specjalne skrzynie, zawierające niebieską esencję i tokeny bohaterów lub skórek. Ponadto po dotarciu do poziomu 30., 50., 75. i 100. gracze otrzymają nagrody w postaci klejnotów oraz rzadkich emotek. Deweloperzy przygotowali też małą niespodziankę dla weteranów League of Legends – wraz z przedsezonową aktualizacją otrzymali oni ekskluzywne odznaczenia. Są one zależne od spędzonego w grze czasu: za 500 godzin otrzymacie emotkę Obrońcy League, za 1500 godzin Czempiona League, a za 2500 godzin – Zdobywcy League.

Przypomnijmy, że kolejny sezon League of Legends rozpocznie się dopiero 16 stycznia, macie więc sporo czasu, by zaznajomić się z nowymi elementami zabawy.

  1. Opis aktualizacji przedsezonowej na oficjalnej stronie internetowej gry League of Legends

Jakub Mirowski

Jakub Mirowski

Z GRYOnline.pl związany od 2012 roku: zahaczył o newsy, publicystykę, felietony, dział technologiczny i tvgry, obecnie specjalizuje się w ambitnych tematach. Napisał zarówno recenzje trzech odsłon serii FIFA, jak i artykuł o afrykańskiej lodówce low-tech. Poza GRYOnline.pl jego materiały na temat uchodźców, migracji oraz zmian klimatycznych publikowane były m.in. w Krytyce Politycznej, OKO.press i Nowej Europie Wschodniej. W kwestii gier jego zakres zainteresowań jest nieco węższy i ogranicza się do wszystkiego, co wyrzuci z siebie FromSoftware, co ciekawszych indyków i tytułów typowo imprezowych.

więcej