Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 października 2017, 11:54

autor: Adrian Werner

Never Stop Sneakin’ – skradanka parodiująca Metal Gear Solid nową grą autorów Dust: An Elysian Tail

Autorzy Dust: An Elysian Tail pracują nad gra Never Stop Sneakin’, czyli humorystyczną skradanką zainspirowaną pierwszą odsłoną Metal Gear Solid.

NEVER STOP SNEAKIN’ W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Humble Hearts
  2. Wydawca: Humble Hearts
  3. Gatunek: skradanka
  4. Platforma: Switch
  5. Data premiery: końcówka 2017 r.

Znane z wyśmienitej platformówki Dust: An Elysian Tail studio Humble Hearts zapowiedziało swój kolejny projekt. Okazała się nim skradanka zatytułowana Never Stop Sneakin’. Co ciekawe, produkcja zmierza, przynajmniej na razie, wyłącznie na konsolę Nintendo Switch. Premiera zaplanowana została na końcówkę tego roku.

Never Stop Sneakin’ utrzymane ma być w humorystycznej stylistyce i gra będzie regularnie naśmiewała się z oklepanych schematów gatunku skradanek, w tym zwłaszcza z serii Metal Gear Solid. Fabuła ma się obracać wokół działań złoczyńcy znanego jako Amadeus Guildenstern, który za pomocą wehikułu czasu udaje się w przeszłość i porywa wszystkich amerykańskich prezydentów. My wcielamy się w agenta, którego zadaniem będzie ich odbicie.

Never Stop Sneakin’ – skradanka parodiująca Metal Gear Solid nową grą autorów Dust: An Elysian Tail - ilustracja #1

Komediowa fabuła nie oznacza, że produkcja zaoferuje łatwą rozgrywkę. Kierowany przez nas bohater nie będzie zbyt wytrzymały na obrażenia, a mapy mają roić się od dobrze uzbrojonych przeciwników. Priorytetem będzie unikanie wykrycia oraz, w przypadku konfrontacji, błyskawiczne neutralizowanie przeciwników. Nie zabraknie także licznych starć z bossami. Wszystko to będziemy obserwowali z kamery umieszczonej wysoko nad głową agenta.

Mocną stroną gry powinna okazać się oprawa wizualna. Autorzy postawili na trójwymiarową grafikę zainspirowaną pierwszym PlayStation. Otrzymamy więc lekko kanciaste postacie i tekstury, na których wyraźnie widoczne będą piksele.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej