Need for Speed Rivals z opcjami modyfikowania wyglądu samochodów
W Need for Speed Rivals pojawi się możliwość zmiany wyglądu zewnętrznego samochodów. Policjanci otrzymają za to kilka wersji każdego z pojazdów. Twórcy pokazali te funkcje na przykładzie nowych obrazków.
Szymon Liebert
Na stronie gry Need for Speed Rivals pojawił się wpis dotyczący powrotu do serii opcji modyfikowania wyglądu samochodów. Twórcy ze studia Ghost Games zdecydowali się na taki ruch ze względu na funkcję nazwaną AllDrive. Dzięki niej na drogach spotkamy znajomych, co da okazje, żeby popisać się posiadanym pojazdem i umiejętnościami. Osoby wcielające się w policjantów będą miały mniejsze pole do popisu w tym zakresie, ale też otrzymają parę rodzajów wozów.
Członkowie Redview County Police Department nie będą mogli zmieniać wyglądu pojazdów. Zamiast tego, otrzymają możliwość odblokowania różnych wersji każdego samochodu. Na razie ujawniono dwie z nich: Patrol oraz Enforcer. Trzecia „klasa” zostanie pokazana na targach Gamescom. Samochody typu Patrol to zwykłe i najłatwiejsze do zdobycia modele. Wersja Enforcer ma cechować się wzmocnioną konstrukcją, co ułatwi zatrzymanie uciekinierów, oraz ładniejszym wyglądem.
We wpisie wspomniano także o nowym bonusie, jaki mogą otrzymać osoby, które złożą zamówienie przedpremierowe na grę: Ultimate Racer Pack. Ta dodatkowa zawartość pozwoli zasiąść za kierownicą SRT Viper Time Attack. Oprócz tego w zestawie znajdziemy wygląd samochodu Colorful Dream oraz przydział tak zwanych Speed Points. Dostępność tego pakietu może zależeć od sklepu. Większość z powyższych elementów i atrakcji prezentują nowe obrazki.
Need for Speed Rivals to nowa odsłona znanej serii gier wyścigowych, którą tworzy studio Ghost Games. W produkcji wcielimy się w kierowców wyścigowych lub policjantów, by ścigać się po ulicach otwartego świata – Redview County. Rivals kładzie nacisk na płynne przejście z rozgrywki solowej do trybu multiplayer, za co odpowiada system AllDrive. Premiera gry odbędzie się 19 listopada na PC, PlayStation 3 i Xboksie 360. W planach są też edycje na PlayStation 4 i Xbox One.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- NFS / Need for Speed (marka)
- EA / Electronic Arts
- Criterion Games
- EA Gothenburg / Ghost Games
- gry wyścigi
- PC
- X360
- PS3
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
zanonimizowany805622 Legend
@UP - Napisalem, ze przejscie gry zajmuje chwile, ale juz jej wymaksowanie to bite kilkadziesiat godzin zabawy - chcac pokonac rekordy i ulepszych wszystkie samochody + odnelzc je w kazdym zakamarku swiata gry. Skoro 26h to malo, to ja nie wiem, czego Ty wymagasz. Oprocz tego, nawet nie probowalem grac w multiplayer.
Nie, nie chcialbym grzebac w silniku, aby podniesc moc. Nie o to chodzilo w pierwszych NFS. Po za tym, caly tuning sprzetu - zawieszenie, hamulce, silnik, itd. - byl na zasadach - wybierz jeden z kilku dostepnych. Samego grzebania bylo niewiele - kilka paskow do podniesienia i obnizenia poziomu - ale watpie, aby ktos sie tym zajmowal na powaznie.
No wybacz, ale chyba nie tego oczekiwano. <- bo ludzie tak naprawde nie wiedza, o czym powinien byc NFS. Nalozyli okulary z napisem "TUNING" na szklach i wystarczy. Ja nadal czekam na cos, co bedzie jak NFS4 - MW2012 byl dosc blisko, ale nie podobal mi sie klimat, natomiast Rivals zapowiada sie w tym przypadku jeszcze lepiej. Mimo wszystko, to nadal nie to.
Quarez Pretorianin

@UP - Nie do końca uważam, że pierwsze NFSy były takie doskonałe (prócz Porshe) i czy zupełne wzorowanie się na nich to droga do sukcesu. Pamiętaj, że były dość ubogie jeśli chcesz je stawiać w dzisiejszych czasach (wtedy były okej) za wzór. Okej, niech będzie, że wszystko wokół cię wali i liczy się tylko sama jazda. Są gusta wiadomo, ale chyba nie stoi na przeszkodzie żeby bardziej wymagającym graczom dać całą resztę. Jedyny argument "bo pierwsze nfsy miały inną filozofię" mają się nijak do teraźniejszości. Pamiętaj, że kiedyś możliwości były ograniczone. Dajmy może już spokój tej dyspucie. Ja pozostanę przy swoim, ty zapewne też, ale uwierz, że spokojnie mogliby pogodzić te dwa światy bez konsekwencji dla obu stron.
kaszanka9 Legend

[17] Ja tam uwazam, ze lepszych. Jak w ogole mozna sadzic, ze powstal jakis lepszy NFS od "High Stakes"?
No normalnie, ty twierdzisz jedno, ja twierdze drugie, i to ci głównie chciałem pokazać, nie masz wyłączności na obiektywizm.
NFS to wiele świetnych gier i co najmniej 2 kierunki, zwykłe wyścigi i wyścigi z tuningiem, jedni kochali serię za pierwsze inni za drugie, jak tego można nie pojmować?
Stworzyli dwa odrębne kierunki, w każdym mieli te parę świetnych gier, więc jak w ogóle można się dziwić, że ktoś uwielbiał tuning i tęskni za tym, bo od lat EA klepie zwykłe wyścigi i jakieś nieudane eksperymenty, ja rozumiem ciebie, ale zrozum drugą stronę, od lat nie dostaliśmy nic z porządnym tuningiem.
szymonel7900 Generał

Ładnie ta gra się zapowiada, ale jak ktoś napisał nic nie uratuje tej serii niestety...
raziel88ck Legend

kaszanka9 - Niektóre z nich są lepsze. Chociażby Porsche Unleashed.
Sethlan - Ja tam nie widzę wspólnych cech Most Wanted z 2012 do nfs'ów z lat 90. No i nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że w starych odsłonach nie było tuningu. Otóż w High Stakes jak i w Porsche Unleashed jak najbardziej się owy tuning pojawiał. No i moim zdaniem Test Drive Unlimited ma więcej wspólnego z NFS, niż te Criterionowskie, nowo Burnoutowskie odsłony pod szyldem Need for Speed.
Nowe nfsy są po linii najniższego poziomu robione pod wtórne multi, a przecież seria słynęła głównie z singla.
Quarez - High Stakes oraz Porsche Unleashed zawierają więcej contentu (starsze odsłony w niektórych kwestiach również), niż te nowe. Przykładowo widok z kokpitu, encyklopedia auta, filmiki oraz zdjęcia supersamochodów, a to przecież nie wszystko. Nie wspominają o niebo lepszej fizyce jazdy, bo ta, która istnieje w MW2012 to kpina (poziom fizyki gier z automatów z lat 80).