Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 października 2019, 11:34

autor: Adrian Werner

Need for Speed Heat osiągnęło złoty status

Gra Need for Speed: Heat osiągnęła złoty status. Tym samym możemy być pewni, że zapowiedziany na początek listopada termin premiery zostanie dotrzymany. Ponadto twórcy obiecali, że w przyszłym tygodniu poznamy wymagania sprzętowe wydania pecetowego.

W NFS: Heat zagramy w listopadzie. - Need for Speed Heat osiągnęło złoty status - wiadomość - 2019-10-11
W NFS: Heat zagramy w listopadzie.
NFS: HEAT W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Ghost Games
  2. Wydawca: Electronic Arts
  3. Gatunek: wyścigi
  4. Platformy: PC, XONE, PS4
  5. Data premiery: 8 listopada 2019 r.

Firma Electronic Arts poinformowała, że gra wyścigowa Need for Speed: Heat osiągnęła tzw. złoty status. Oznacza to, że prace nad projektem zostały ukończone i do tłoczni trafiły płyty z ostateczną wersją. Nie musimy się zatem obawiać, że produkcja zaliczy opóźnienie.

Need for Speed: Heat zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na 8 listopada tego roku. Tytuł zaoferuje pełną polską wersję językową na wszystkich platformach sprzętowych.

Ponadto odpowiedzialne za grę studio Ghost Games poinformowało, że w przyszłym tygodniu ujawnione zostaną wymagania sprzętowe pecetowej wersji Need for Speed: Heat.

Warto przypomnieć, że w grze nie znajdziemy lootboksów oraz powiązanych z mikropłatnościami kart osiągów, których obecność w Need for Speed: Payback została przyjęta bardzo negatywnie. Będzie można za to kupić paczkę „oszczędzającą czas”, która zaktualizuje mapę tak, aby pokazywała wszystkie możliwe do zebrania przedmioty.

Na koniec należy wspomnieć, że Ben Blake, odpowiedzialny w firmie Electronic Arts za kontakty ze społecznością, opublikował na swoim Twitterze kilka animowanych gifów z NFS: Heat, pokazujących m.in. korzystanie ze stacji benzynowych.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Need for Speed Heat – tuning optyczny i pełna lista samochodów
  3. Need for Speed: Heat na 2-godzinnym gameplayu

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej