Studio Ghost Games ujawniło parę ciekawych informacji na temat Need for Speed za pośrednictwem oficjalnego FAQ gry. Mają one związek m.in. z polityką dotyczącą DLC i mikrotransakcji oraz płynnością rozgrywki na konsolach w omawianej samochodówce.
Ostatnimi czasy Internet zalewają informacje na temat Need for Speed – najnowszej odsłony kultowej wyścigowej serii firmy Electronic Arts. Niedawno poznaliśmy parę kolejnych ciekawostek na temat gry dzięki FAQ, które studio Ghost Games umieściło na jej oficjalnej stronie internetowej:

Przypomnijmy, że Need for Speed zadebiutuje 3 listopada 2015 roku, ale, jak się przedwczoraj okazało, termin ten dotyczy tylko wersji konsolowych (PS4 i XOne) – edycja pecetowa została przesunięta na wiosnę 2016 roku z powodu trudności, jakich nastręcza zapewnienie rozgrywki bez ogranicznika liczby klatek na sekundę. Ponadto konsolowcy zostali uprzywilejowani możliwością zgłaszania się do zamkniętych beta testów. Niewielkim pocieszeniem dla pecetowych fanów serii Need for Speed może być fakt, że ich edycja w dniu premiery będzie zawierała wszystkie dodatki wypuszczone od momentu debiutu wydań na PlayStation 4 i Xboksa One.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
1

Autor: Krzysztof Mysiak
Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.