„Najbardziej bezmózgi dodatek do Battlefield 6.” Jeden z gadżetów w FPS-ie sprawia, że do grania snajperem nie potrzeba żadnego skilla

Gracze domagają się poprawki gadżetu dla snajpera, który za bardzo ułatwia potyczki na dystans.

cooldown.pl

Luna Jarosz

„Najbardziej bezmózgi dodatek do Battlefield 6.” Jeden z gadżetów w FPS-ie sprawia, że do grania snajperem nie potrzeba żadnego skilla, źródło grafiki: Electronic Arts.
„Najbardziej bezmózgi dodatek do Battlefield 6.” Jeden z gadżetów w FPS-ie sprawia, że do grania snajperem nie potrzeba żadnego skilla Źródło: Electronic Arts.

Battlefield 6 ma coraz mniej tajemnic przed graczami. Wakacyjna otwarta beta dała przedsmak tego, jak będzie wyglądało pole walki w hicie DICE. Do premiery nie zostało już wiele czasu, a sam tytuł nabiera kształtów. W ostatnich dniach za sprawą krótkiego filmiku fani serii poznali wszystkie unikalne gadżety, jakie trafią do gry w dniu jej debiutu. W tytule nie brakuje klasycznego uzbrojenia z poprzednich odsłon, ale pojawiły się również inne akcesoria i mechaniki, które nie przypały do gustu graczom. Jednym z takich przedmiotów jest „rangefinder” do karabinu snajperskiego.

To bezsensowny dodatek?

Wspomniany rangefinder nie jest unikalnym gadżetem, a dodatkiem do broni snajperskiej, który pojawił się już w trakcie wakacyjnej bety. Przedmiot ten można było odblokować poprzez osiągnięcie poziomu mistrzostwa na karabinach półautomatycznych lub DMR. Rangefinder doczepiony do karabinu snajperskiego automatycznie kalibruje lunetę do dokładnej odległości od celu, po tym, jak gracz przytrzyma przycisk zerowania, co bardzo ułatwia posługiwanie się bronią dystansową.

Z tego też powodu omawiane akcesorium do broni szybko spotkało się z krytyką graczy. Fani Battlefieldów na Reddicie jasno stwierdzają, że w takim stanie to nie może pozostać do dnia premiery gry, bowiem dodatek za bardzo ułatwia rozgrywkę bronią snajperską, która już i tak przez wielu jest uważana za dość duży problem nadchodzącego hitu DICE.

Ten rangefinder służy do regulacji odległości. Podobnie jak wiele innych rzeczy w tej serii, strzelanie z broni snajperskiej zostało zredukowane do tego, że nie wymaga żadnych umiejętności.

- ah-sure_look.

Powinniśmy zrobić to tak jak w BF4 i po prostu pokazać, jak daleko jest cel, żeby można było ustawić broń tak, jak to się robiło wcześniej. Teraz wystarczy przytrzymać przycisk, a potem trzask i trup.

- Helghast971.

Przypuszczam, że zostanie to zmienione do premiery ze względu na ogromne zainteresowanie. Nie sądzę, żeby to była zamierzona mechanika. Rangefinder powinien po prostu wskazywać odległość do celu, a Ty powinieneś móc odpowiednio ustawić lunetę, a nie wykonywać tej pracy za Ciebie.

- Kinkocat.

Na ten moment ciężko stwierdzić, czy DICE zdecyduje się zredukować właściwości tego akcesorium do zwykłego obliczania odległości bez regulacji lunety. O tym prawdopodobnie przekonają się gracze w dniu premiery. Jesteśmy ciekawi, jakie jest wasze zdanie na temat rangefinder’a. Czekamy na wasze komentarze.

  • Różności
Podobało się?

2

Luna Jarosz

Autor: Luna Jarosz

Pasjonatka konsol i komputerów. Obecnie pochłonięta rozwojem branży IT, poluje na nowinki technologiczne. Interesuje się również grami strategicznymi, ale lubi też pograć w Dark Souls. Swój czas poświęca także na gry e-sportowe. Jej hobby to kolekcjonowanie gier na PlayStation 2 i eksperymenty na owej konsoli w celu rozbudowy jej funkcjonalności. Przyjemność czerpie z naprawy komputerów. Wieczorami zaś przyszło jej spędzać czas na oglądaniu filmów, czy seriali anime. Kocha górskie klimaty i spacery wieczorami. Wielką radość sprawia jej czytanie książek fantasy.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl