Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 6 maja 2013, 06:37

autor: Adrian Werner

Nadchodzi Solstice Arena – mobilne MOBA firmy Zynga

Firma Zynga zapowiedziała grę MOBA zatytułowaną Solstice Arena. Powstaje ona z myślą o urządzeniach mobilnych z systemami iOS i Android. Produkcja wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami.

Już od kilku miesięcy wiemy, że firma Zynga pracuje nad swoim pierwszym mobilnym MOBA. Teraz wydawca ujawnił wreszcie ten projekt. Otrzymał on tytuł Solstice Arena. Jest to kolejna produkcja, która ma umożliwić firmie ekspansję na bardziej wymagające rynki, których nie interesuje casualowy styl reprezentowany przez FarmVille.

      - Solstice Arena - strona oficjalna gry

Jednocześnie autorzy chcą, aby gra była bardziej przyjazna żółtodziobom niż League of Legends czy Dota 2. Zabawa pozostanie wierna podstawowym zasadom gatunku MOBA i sprowadzi się do starć dwóch trzyosobowych grup graczy, z których każdy będzie kontrolował pojedynczego bohatera. Co jednak ciekawie, w bitwach zabraknie kontrolowanych przez sztuczną inteligencję pomagierów. Rozgrywka ma być bardzo dynamiczna i pojedynczy mecz zamknię się w dziesięciu minutach lub mniej.

Poza tradycyjnymi starciami z innymi graczami pojawi się również tryb kooperacyjny, w którym kilka osób połączy siły przeciwko sztucznej inteligencji. Własne umiejętności podszkolimy w trakcie potyczek z botami. W grze nie zabraknie też systemu rozwoju. W trakcie rozgrywek bohaterowie będą zyskiwali doświadczenie, co pozwoli im nabywać nowe umiejętności i specjalizacje.

Na razie nie znamy dokładnej daty premiery Solstice Arena. Nie powinniśmy jednak czekać dłużej niż kilka miesięcy. Gra oparta zostanie na modelu darmowym z mikropłatnościami i ukaże się na systemy iOS oraz Android. Obie wersje będą ze sobą kompatybilne, co umożliwi wspólną zabawę posiadaczom różnych urządzeń.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej