Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 lutego 2023, 08:20

autor: Adrian Werner

HD Reworked Project upiększy Cyberpunk 2077 tak jak Wiedźmina 3; zobacz trailer

Autor wyśmienitego moda HD Reworked Project do Wiedźmina 3 ogłosił, że pracuje nad analogiczną modyfikacją upiększającą grę Cyberpunk 2077.

Źródło fot. CD Projekt
i

Ulepszający tekstury i modele HD Reworked Project to jeden z najważniejszych modów do Wiedźmina 3. Projekt okazał się tak ceniony, że został oficjalną częścią „next-genowej” wersji gry. Jego autor, czyli Polak o ksywce Halk Hogan, poinformował, że pracuje nad analogiczną modyfikacją dla Cyberpunka 2077.

Mod nazwany zostanie po prostu Cyberpunk 2077 HD Reworked Project. Na razie twórca nie jest w stanie podać żadnej, nawet przybliżonej daty premiery. Udostępnił za to pierwszy zwiastun modyfikacji, pokazujący niektóre z ulepszeń, jakie zostaną wprowadzone. Całość zapowiada się bardzo obiecująco.

Jak tłumaczy autor, wersja 1.0 Cyberpunk 2077 HD Reworked Project skoncentruje się głównie na poprawie najsłabszych tekstur w grze przy jednoczesnym zachowaniu stylu wizualnego pierwowzoru. Halk Hogan zapewnia, że dużo uwagi poświęci optymalizacji moda, więc korzystanie z niego nie powinno skutkować dużymi spadkami wydajności.

Taki projekt mocno przyda się fanom Cyberpunka 2077. Wydane do tej pory modyfikacje ulepszające tekstury są bardzo skromne, ulepszając jedynie małe elementy gry. Brakuje dużego projektu, który kompleksowo poprawiłby ten aspekt grafiki.

Warto na koniec wspomnieć, że Cyberpunk 2077 HD Reworked Project nie jest jedynym modem, nad którym pracuje Halk Hogan. Zajmuje się on obecnie również nowym, lepszym wydaniem HD Reworked Project do Wiedźmina 3, które ma zaoferować jeszcze wyższą jakość niż to, co możemy zobaczyć w „next-genowej” wersji gry.

  1. Wiedźmin 3 HD Reworked – strona poświęcona modyfikacji
  2. The Witcher 3 HD Reworked Project – pobierz mod

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej