Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 lutego 2023, 07:03

autor: Adrian Werner

Wczesny dostęp zamiast opóźnienia - wybieg twórców Sons of the Forest

Prace nad Sons of the Forest przebiegają wolniej, niż przewidywali autorzy. Zamiast jednak opóźniać premierę po raz kolejny, twórcy postanowili wydać grę we wczesnym dostępie.

Źródło fot. Endnight Games i Newnight
i

Sons of the Forest, czyli utrzymana w klimacie grozy gra survivalowa będąca kontynuacją popularnego The Forest, po raz kolejny napotkała opóźnienia w produkcji. Jednak tym razem zamiast przekładać premierę, twórcy zdecydowali się wydać tytuł we wczesnym dostępie.

  1. Sons of the Forest zadebiutuje w Steam Early Access 23 lutego tego roku.
  2. Pozwoli to twórcom szybko oddać grę w ręce fanów, choć nie będzie ona jeszcze w stu procentach dopracowana.
  3. Skorzystanie z wczesnego dostępu ma sens. Pierwsze The Forest spędziło w Early Access cztery lata i grze wyszło to na dobre.
  4. Wczesny dostęp sequela będzie znacznie krótszy. Autorzy szacują, że wersja 1.0 Sons of the Forest ukaże się ok. 6-8 miesięcy po debiucie w Early Access. Twórcy podkreślają jednak, że ten okres może się wydłużyć, jeśli okaże się to konieczne.
  5. Wczesna wersja gry w momencie debiutu zaoferuje w pełni funkcjonalne tryby singleplayer i kooperacyjny multiplayer dla maksymalnie ośmiu osób.
  6. W trakcie fazy Early Access autorzy zamierzają dodać nowe mechaniki, przedmioty i budynki, jak również usunąć błędy techniczne.
  7. Cena wersji 1.0 nie będzie wyższa niż wczesnego wydania.

Przypomnijmy, że Sons of the Forest zmierza wyłącznie na PC. Gra zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami. Należy dodać, że The Forest początkowo także dostępne było tylko na pecetach, ale po pewnym czasie doczekało się wersji konsolowej. Nie zdziwilibyśmy się, gdyby w przypadku kontynuacji było podobnie.

  1. Oficjalna strona studia Endnight Games

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej