Reality show powstające na YouTube często zrealizowane są dużo lepiej niż ich telewizyjne odpowiedniki. Youtuber MrBeast przygotował prawdopodobnie jeden z najdroższych tego typu projektów. Na jego „Squid Game” wydano 3,5 miliona dolarów.
Youtuber MrBeast znany jest z bardzo kosztownych i angażujących wielu uczestników filmów. Za przykład można podać grę w chowanego, w której zwycięzca otrzymywał 50 tysięcy dolarów, lub zabawę polegającą na umieszczeniu ludzi w zmniejszającym się kole – tutaj ostatnia osoba wracała do domu z nagrodą w wysokości 500 tysięcy dolarów. MrBeast bardzo chętnie rozdaje też swoim widzom pieniądze, samochody czy telewizory.
Ostatnio razem ze swoją ekipą wybudował on wielką halę, gdzie odtworzona została scenografia oraz niemal wszystkie konkurencje z serialu Squid Game. Do walki o 456 tysięcy dolarów (w przeliczeniu prawie 2 miliony złotych), stanęło 456 uczestników. Żeby rywalizacja była bardziej realistyczna, każdy z zawodników wyposażony został w odbiornik połączony ze zbiorniczkiem, który pękał, gdy osoba została wyeliminowana. Każdy, kto odpadł, zabierał ze sobą 2 tysiące dolarów. Cały projekt powstał we współpracy z marką Brawl Stars.
Spośród gier, które znamy z serialu, pojawiły się: Baba Jaga Patrzy (Red Light, Green Light), Plastry Miodu (Sugar Honeycombs), Przeciąganie Liny (Tug of War) oraz Kulki (Marbles). Po tej ostatniej konkurencji – ze względu na zbyt dużą liczbę uczestników – wykorzystano także inną grę znaną z serialu, czyli Ddakji. Następnie gracze musieli przejść przez Szklany Most (Hopscotch). Największą różnicą względem serialu było zastąpienie tytułowego, finałowego Squid Game popularną grą w „krzesełka”.
Nie jest to pierwszy pomysł tego typu. Niedawno zapowiadano także odtworzenie Squid Game w Hiszpanii. A czy Wy wzięlibyście udział w prawdziwym Squid Game? Dajcie znać w komentarzach.
Serial:Squid Game
premiera: 2021akcjatajemnicadramatthriller
Zakończony Sezonów: 3 Odcinków: 22
Squid Game przedstawia historię grupy przeszło 400 osób, które otrzymują zaproszenie do udziału w tajemniczej grze. Wygrany otrzyma mnóstwo pieniędzy, lecz porażka karana jest śmiercią. Produkcja łączy w sobie elementy dramatu i thrillera. Squid Game jest wyprodukowanym dla platformy Netflix koreańskim serialem, stworzonym przez Dong-hyuk Hwanga. Opowiada on historię grupy 456 osób mających spore problemy finansowe. Uratować ich może udział w tajemniczej grze, do której otrzymali zaproszenie. Toczy się ona na zamkniętym terenie i składa z serii z pozoru tradycyjnych dziecięcych zabaw. Zwycięzca może liczyć na 45,6 miliarda południowokoreańskich wonów nagrody. Jest jednak pewien haczyk – porażka skutkuje śmiercią. W produkcji wystąpili między innymi Yeong-su Oh (Il-nam Oh), Hae-soo Park (Sang-woo Jo), Sung-tae Heo (Deok-soo Jang), Ha-joon Wi (Joon-ho Hwang), Ho-yeon Jung (Sae-byeok Kang) oraz Jung-Jae Lee (Gi-hun Seong).
29