Monster Hunter World rozszedł się w 7,5 mln egzemplarzy
Firma Capcom poinformowała, że Monster Hunter: World rozszedł się w ponad 7,5 mln egzemplarzy. Już teraz jest to najlepiej sprzedająca się odsłona serii. Prawdopodobnie będzie to też największy przebój ze wszystkich produkcji tego wydawcy.

- Deweloper gry: Capcom
- Wydawca: Capcom
- Gatunek: RPG akcji
- Platformy: PS4, XONE, PC
- Data premiery na konsolach: 26 stycznia 2018 r.
- Data premiery na PC: 2018 r.
Szefowie firmy Capcom mają powody do zadowolenia. Firma właśnie pochwaliła się, że gra RPG Monster Hunter: World rozeszła się w ponad 7,5 mln egzemplarzy. Na liczbę tę składają się wydania pudełkowe, które wylądowały na półkach sklepów, jak i sprzedaż wersji cyfrowych.
Uzyskanie tego imponującego wyniku zajęło grze trochę ponad miesiąc, gdyż zadebiutowała ona w 26 stycznia tego roku. Warto dodać, że na razie Monster Hunter: World dostępny jest wyłącznie na konsolach Xbox One i PlayStation 4. Trwają również prace nad wersją pecetową, ale na razie wiemy o niej tylko tyle, że ukaże się w tym roku.
Przypomnijmy, że kilka dni po premierze firma Capcom poinformowała, iż do sklepów trafiło 5 mln egzemplarzy Monster Hunter World, a później wydawca ogłosił, że jest to najszybciej sprzedająca się gra w jego historii.
Sukces gry jest tym ważniejszy, że przed premierą nie wszyscy się go spodziewali. Seria do tej pory święciła bowiem triumfy na konsolach przenośnych i nie do końca było pewne, czy odsłona opracowana z myślą o platformach domowych poradzi sobie równie dobrze. W rzeczywistości jednak obawy te okazały się chybione i Monster Hunter: World już teraz jest największym przebojem w historii marki. Dla porównania, poprzedni rekordzista, czyli wydane na PlayStation Portable Monster Hunter Freedom 3 z 2010 roku znalazło 4,9 mln nabywców.
Co więcej, praktycznie pewne wydaje się, że Monster Hunter: World będzie ogólnie najlepiej sprzedającą się grą w dorobku firmy Capcom, gdyż według stanu na grudzień zeszłego roku dotychczasowy lider w postaci Resident Evil 5 osiągnął wynik 7,3 mln sztuk.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
learen128 Centurion

Tak @kaszanka9 dokładnie o to mi chodziło :).
Oglądałem analizy DF i są widoczne spadki, wiadomo Bloodborne się tak przechodziło i dało rady, ale człowiek nie miał innej możliwości to dało się to przełknąć.
Takie lekkie ubolewanie, że ta połówka generacji przestała być dla ludzi z TV 4k, a dla wszystkich, którzy chcą komfortowo pograć. Lekki ból dupy, nie mniej jednak, gratuluję developerowi sukcesu i fajnej gry :D
zanonimizowany1080091 Legend
Gra działa bardzo dobrze na podstawowych modelach. Oczywiście są spadki jak w każdej grze, ale zupełnie to nie przeszkadza. To jasne, że na Pro działa lepiej, co nie zmienia, że na zwykłej także gra się świetnie. Sprawdzałem przed chwilą komentarze ludzi z innego forum na ten temat i nie widzę żadnych narzekań na framerate. Zresztą ja sam grałem na obu modelach, żeby to porównać i mogę stwierdzić, że jest dobrze. A co do samej gry to jest świetna. Mam już wbite grubo ponad 100h i nadal mi się nie nudzi.
domino310 Generał

Gratulację, świetny wynik.
Czekam jednak na wersję PC i liczę, że tam również MH osiągnie sukces.
zanonimizowany714315 Legend
Grałem w betę na zwykłym ps4, spadki były ale nie było tak że gra była niegrywalna, grało się ok
adam11$13 Legend

Chcecie niezoptymalizowanej gry na PS4? Just Cause 3 i The Last Guardian... a mimo to potrafiłem się przy tych grach świetnie bawić.