Mody w Mount & Blade II: Bannerlord – twórcy odpowiadają na pytania

Twórcy Mount & Blade II: Bannerlord przygotowali kompleksowe, liczące 39 pytań FAQ, w którym zebrali najważniejsze informacje na temat funkcjonowania modów w ich nowej grze.

Bartosz Świątek

Komentarze

Mount & Blade ma swój urok, a dzięki modom może stać się jeszcze lepsze - Mody w Mount & Blade II: Bannerlord – twórcy odpowiadają na pytania - wiadomość - 2017-09-22
Mount & Blade ma swój urok, a dzięki modom może stać się jeszcze lepsze

Tureckie studio TaleWorlds, odpowiedzialne za stworzenie serii Mount & Blade zdecydowało się na przygotowanie rozbudowanego poradnika, w którym zebrano zestaw 39 najpopularniejszych pytań dotyczących działania modów w najnowszej odsłonie tej średniowiecznej franczyzy, okraszonej podtytułem Bannerlord, której premiera jest planowana na PC w 2018 roku.

Z zamieszczonego na stronach społeczności Steam poradnika można się dowiedzieć m.in. jakiego języka programowania będzie można używać do tworzenia modów, jakie narzędzia zostaną udostępnione, a także jaki będzie możliwy zakres modyfikacji. Wiadomo na przykład, że w przeciwieństwie do poprzedniej części serii, Mount & Blade II: Bannerlord nie pozwoli na modyfikowanie czystej gry. Zamiast tego moderzy otrzymają prawo dodawania skryptów oraz zmieniania plików XML, w których zawarte są dane omawianej produkcji. Dzięki temu możliwe będzie podawanie zmianom niemal każdego aspektu rozgrywki: postaci, frakcji, przedmiotów. Moderzy będą mieli również możliwość dodawania nowych zasobów (np. tekstur) oraz procedur w zadaniach, misjach czy kampaniach. Cały system ma przy tym umożliwiać obsługę kilku modów równocześnie oraz zapewniać większą kompatybilność ze starszymi wersjami po wprowadzeniu aktualizacji, co powinno ułatwić życie twórcom zawartości.

Z odpowiedziami na wszystkie 39 pytań możecie się zapoznać korzystając z linku zamieszczonego poniżej.

Zainteresowanych Mount & Blade II: Bannerlord zachęcamy również do obejrzenia naszego czerwcowego materiału podsumowującego najważniejsze zmiany w stosunku do części pierwszej.

  1. Bannerlord i mody - FAQ
  2. Graliśmy w Mount & Blade: Bannerlord - dużo nowości w systemie walki
  3. Oficjalna strona Mount & Blade: Bannerlord
6.7

GRYOnline

7.7

Gracze

8.8

Steam

7.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

16

Sterowniki NVIDIA 385.69 WHQL dostępne - dodają wsparcie dla nowych gier

Następny
Sterowniki NVIDIA 385.69 WHQL dostępne - dodają wsparcie dla nowych gier

Nier: Automata dużym sukcesem komercyjnym

Poprzedni
Nier: Automata dużym sukcesem komercyjnym

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl