Mod The Witcher 3 HD Reworked Project poprawia wygląd otoczenia w grze
Osoby pragnące ulepszyć grafikę gry Wiedźmin 3: Dziki Gon powinien zainteresować mod The Witcher 3 HD Reworked Project, który wyraźnie poprawia tekstury i modele wielu elementów otoczenia.
Wiedźmin 3: Dziki Gon to jedna z najbardziej imponujących graficznie gier, jakie trafiły w tym roku na pecety. Żaden tytuł nie jest jednak aż tak ładny, aby nie dało się go jeszcze bardziej upiększyć. Taki jest właśnie cel moda The Witcher 3 HD Reworked Project, autorstwa naszego rodaka Bartosza Członki, który niedawno doczekał się wersji 2.0. Ambicją twórcy jest poprawienie jakości tekstur i modeli, tak aby produkcja prezentowała się znacznie lepiej w rozdzielczości 4K. Wprowadzone zmiany są jednak na tyle duże, że już w 1080p różnica jest bardzo widoczna.
Obecnie projekt ulepsza wygląd kamieni i skał, drewnianych skrzyń, worków, dachów, podłóg oraz drzew. W planach jest zapewnienie poprawionych tekstur i modeli także wszystkim innym elementom otoczenia. Co ciekawe, cały ten wizualny splendor nie odbija się negatywnie na wydajności, o ile tylko posiadamy kartę grafiki z odpowiednią ilością pamięci.
Mod bardzo spodobał się pracownikom firmy Nvidia i jego opis pojawił się na oficjalnej stronie kart GeForce. Warto zajrzeć, gdyż umieszczono tam sprytnie zrealizowane screeny porównawcze, które bardzo ułatwiają docenienie ulepszeń, jakie wprowadza The Witcher 3 HD Reworked Project.
Dodajmy na koniec, że Bartosz Członka pracuje także nad projektem Fallout 4 Realistic HD Reworked, czyli analogicznym modem przeznaczonym do najnowszej odsłony popularnego postapokaliptycznego cyklu studia Bethesda.
Więcej:Ulepszone modem Clive Barker's Undying to idealna propozycja na jesienne wieczory
Wiedźmin 3: Dziki Gon
The Witcher 3: Wild Hunt
Data wydania: 19 maja 2015
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Azakiel Legionista
szacun za fajnego moda, mam tylko zastrzerzenia co do tekstur, po zainstalowaniu moda skały co prawda mają wyższą rozdzielczosc ale przypominają pumex albo fragmenty rafy koralowej (nie wiem czy też macie takie odczucia)
T_D_i Generał
słłabo ,bardzo słabo, w grze praktycznie na takie detale nie zwrqaca sie uwagi
AIDIDPl Legend
Też mam od jakiegoś czasu i przyznaję że jest lepiej, ale czekam na pełną wersję moda...
_White_ Pretorianin
Czy orientujecie się czy jest mod odpowiadający FCR dla poprzednich Wiedzminow? W skrócie szukam czegoś co ograniczałoby ilość potworów ale jednocześnie walki z nimi czyniłoby trudniejsze, konieczność nieustannego wspomagania sie eliksirami i ogólnie bardziej taktycznego podejścia do zadań i najlepiej żeby współdziała z "sercem z kamienia". Obawiam się, że zwykła zmiana poziomu trudności nie daje oczekiwanego efektu.
Gerr Generał
Możesz pokombinować z BCE http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/212/? i którymś z modów na alchemię, lub SotRem http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/882/?
Ale nie wiem czy da to pożądane efekty.