Mobilna gra ma ustawienia graficzne, których brak w wersji PC

Wydana wczoraj mobilna odsłona gry SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated posiada menu ustawień graficznych. Podobnego „bajeru” nie znajdziemy w wersji pecetowej.

Bartosz Świątek

Mobilna gra ma ustawienia graficzne, których brak w wersji PC.
Mobilna gra ma ustawienia graficzne, których brak w wersji PC.

W SKRÓCIE:

  1. wczoraj wydano mobilną wersję gry SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated;
  2. produkcja posiada ustawienia graficzne, których próżno szukać w edycji pecetowej.

Wczoraj na rynku zadebiutowała mobilna wersja gry zręcznościowej SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated. Nie byłoby w tym niczego nadzwyczajnego – podobne gry często bywają przenoszone na smartfony – gdyby nie fakt, że wydanie to ma coś, o czym pecetowcy mogą tylko pomarzyć, a co na ogół kojarzy się właśnie z komputerami. O czym konkretnie mowa? Otóż o… ustawieniach graficznych (via Reddit).

Użytkownicy mogą zmienić rozdzielczość, ustawić poziom detali, metodę wykorzystywanego antyaliasingu oraz preferowaną płynność rozgrywki. Warto przy tym zaznaczyć, że w przypadku większości opcji (poza liczbą fps) gracz nie jest informowany o konkretach – mamy tylko enigmatyczne ustawienia w stylu „Epic”, „High” czy „Medium”. Mimo to – lepszy rydz, niż nic.

Mobilna gra ma ustawienia graficzne, których brak w wersji PC - ilustracja #1
Menu ustawień graficznych w SpongeBog SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated. Źródło: Reddit.

Jak widać, czasem świat / życie / branża (niepotrzebne skreślić) pisze prawdziwie absurdalne scenariusze, w których utarte zasady zostają wywrócone do góry nogami.

  1. SpongeBog SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated – strona oficjalna
SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom - Rehydrated

SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom - Rehydrated

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
po premierze

Data wydania: 23 czerwca 2020

Informacje o Grze
8.2

GRYOnline

7.3

Gracze

9.4

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

8

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Zręcznościowe
2021-01-22
11:39

lee32147 Konsul

😜

Cóż, na PC ciągle można zmienić te ustawienia graficzne (a nawet dużo, dużo więcej) w plikach .ini. Na konsolach można jedynie pomarzyć o tym, co jest na PC, a teraz nawet na telefonach.

Komentarz: lee32147
2021-01-22
11:53

pieterkov Senator

pieterkov

Po co na pc ustawienia graficzne skoro gra wygląda tak, że pójdzie na każdym ziemniaku? Pewnie dodadzą to w patchu.

Komentarz: pieterkov
2021-01-22
11:55

Seba01 Pretorianin

Seba01
😂

Uśmiałbym się, gdyby HandyGames miałby w planach zrobić port remake'u Destroy All Humans XD

Komentarz: Seba01
2021-01-22
12:32

ReznoR666 Generał

ReznoR666

To mi przypomniało przypadek Lara Croft GO na PC, w którym ustawiono na sztywno Multisample Antialiasing i nie było możliwości jego wyłączenia ani w menu ani plikach konfiguracyjnych. Dzięki temu mimo prostej grafiki projektowanej na smartfony ledwie działała na integrze Intela, która jest bardziej wydajna niż układy w telefonach... Na szczęście w sterownikach Intela jest opcja siłowego wyłączenia Multisamplingu w każdej grze, wtedy można grać spokojnie w 1080p i stałym 60fps+. Jest wtedy nawet taki zapas mocy, że można nawet sobie włączyć postprocesowy CSAA w sterownikach i mieć podobny rezultat ale w praktycznie identycznej wydajności co bez AA. I do tego oszczędza się mnóstwo energii i ogranicza przegrzewanie, jak ktoś lubi np. pograć na laptopie, bo GPU w większości działa na połowie mocy zamiast ciągle na full.

Albo przypadek Dust: An Elysian Tail, w którym nie można nawet wyłączyć VSync ani w menu ani w plikach konfiguracyjnych, ani w sterownikach Intela (które nie posiadają opcji całkowitego wyłączenia VSync). I wtedy albo trzeba zmniejszyć rozdzielczość, żeby grać w (miarę stałym) 60fps, albo godzić się na to, że gra będzie działała głównie w 30 fps, i tylko okazjonalnie, rzadko i losowo skakała do 60 (mimo posiadania pełnej mocy do działania w 60+)

Toast dla niektórych developerów-geniuszy :)

Komentarz: ReznoR666
2021-01-22
20:20

Uruk-Hai666 Generał

Uruk-Hai666

Mnie tam mobilne granie nie interesuje, jednak wolę grać na swoim 27' niż na 5'.

Komentarz: Uruk-Hai666

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl