Studio Timegate zapowiedziało strzelankę Minimum. Skoncentruje się ona na sieciowych pojedynkach z innymi ludźmi i wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami.

Znane z serii Kohan i Section 8 studio Timegate ujawniło swój kolejny projekt. Okazała się nim strzelanka zatytułowana Minimum. Gra skoncentruje się na sieciowych potyczkach i oparta zostanie na modelu darmowym z mikropłatnościami. W planach jest jedynie wersja pecetowa.
Zgodnie z tytułem, najnowszą produkcję Timegate cechuje minimalizm oprawy graficznej. Zarówno świat, jak i biegające po nim postacie złożone są z prostych, jednokolorowych brył. W połączeniu z atrakcyjnymi efektami świetlnymi daje to ciekawą wizualnie mieszankę.
Rozgrywka skoncentruje się na sieciowych pojedynkach z innymi graczami. W trakcie bitew wykorzystamy szeroki asortyment broni palnej oraz katany. Autorzy obiecują dużą różnorodność uzbrojenia. W dostępnym arsenale znajdziemy m.in. karabin snajperski strzelający zamrażającymi pociskami oraz parę płonących mieczy. Kierowane przez nas postacie będą zbierały rozrzucone po poziomach pakiety energii, które zwiększą siłę ich ataków. Każdy typ uzbrojenia posiadać ma pięć stopni mocy oraz alternatywny tryb strzelania.
Jednym z trybów rozgrywki będzie Titan. W nim na polu bitwy zmierzą się dwie olbrzymie jednostki. Gracze będą musieli udzielać im wsparcia oraz zbierać surowce potrzebne do działania gigantów. Wersja alfa Minimum trafi do sprzedaży 16 kwietnia tego roku za pośrednictwem Steam Early Access, czyli usługi pozwalającej kupić gry wciąż znajdujące się w produkcji i dołączyć do ich testów. Na koniec warto wspomnieć, że twórcy ujawnili już wymagania sprzętowe swojego projektu:
Więcej:TimeGate Studios mówi o tym, dlaczego Aliens: Colonial Marines "zbrzydło"

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.