Zapowiedziano SUPERHOT: MIND CONTROL DELETE, czyli samodzielny dodatek do polskiego przeboju z 2016 roku. Rozszerzenie udostępnione zostanie za darmo posiadaczom pełnej wersji gry, reszta będzie mogła zapoznać się z nim już od jutra za pośrednictwem programu Steam Early Access.
Mamy dobre wieści dla fanów polskiego SUPERHOT. Jego autorzy właśnie zapowiedzieli dodatek MIND CONTROL DELETE. Ma to być rozszerzenie samodzielnie, więc do działania nie będzie wymagało podstawowej wersji gry. Wczesna edycja projektu trafi do sprzedaży w Steam Early Access już jutro. Premiera pełnego wydania nastąpi za 9-12 miesięcy. Na razie nie wiemy, czy w planach są także konwersje na konsole.
Co ciekawe, dodatek będzie dostępny za darmo dla posiadaczy SUPERHOT. Otrzymają go oni jednak dopiero wraz z premierą pełnej wersji, a nie debiutu we wczesnym dostępie. Oferta ta obejmie wszystkich właścicieli SUPERHOT, którzy nabyli grę wcześniej lub zanim MIND CONTROL DELETE opuści Steam Early Access.
Dodatek zbudowany zostanie na fundamentach znanych z podstawki. Ponownie akcję będziemy obserwowali z oczu bohatera, a czas ma płynąć tylko gdy będziemy poruszali postacią. Do tych sprawdzonych rozwiązań dodane zostaną jednak nowe elementy zainspirowane gatunkiem roguelike. Obejmą one m.in. system proceduralnej generacji niektórych aspektów wyzwań, co pozwoli autorom na tworzenie dłuższych i bardziej skomplikowanych historii.
Ponadto SUPERHOT: MIND CONTROL DELETE zaoferuje nowe typy uzbrojenia oraz przeciwników. W czasie rozgrywki będziemy odblokowywali nowe zdolności oraz dodatkowe postacie, dysponujące unikalnymi cechami. Wraz ze wzrostem siły gracza wzmacniani będą także wrogowie.
Wszystkie te atrakcje czekają na nas w pełnej wersji. To, co zadebiutuje jutro w Steam Early Access ma być mocno okrojone, gdyż autorzy chcą powoli wprowadzać nowe elementy zmieniające mechanizmy rozgrywki, tak aby mieć czas na ich porządne przetestowanie i zaimplementowanie potrzebnych zmian.
GRYOnline
Gracze
Steam
21

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.