Wyszukiwarka gier
SUPERHOT: Mind Control Delete

SUPERHOT: Mind Control Delete

PCPlayStationXbox

Dodatek do gry SUPERHOT

po premierze

Data wydania: 16 lipca 2020

Akcji, FPP, FPS, Elementy logiczne, Polskie, Indie, Eksperymentalne/artystyczne, Strzelanki, Xbox Game Pass Ultimate, Singleplayer, Xbox Game Pass Premium, PC Game Pass, Xbox Game Pass Essential

Duży samodzielny dodatek do strzelanki SUPERHOT, w której czas płynie tylko, gdy poruszamy postacią. Rozszerzenie Mind Control Delete wzbogaca zabawę o elementy roguelike i oferuje nowe wyzwania i grywalne postacie z unikalnymi cechami wpływającymi na rozgrywkę.

6.4

GRYOnline

6.8

Gracze

8.4

Steam

Wszystkie Oceny
Oceń
PC Windows

PC Windows

16 lipca 2020

Polskie napisy.Angielskie napisy.

Xbox One

Xbox One

16 lipca 2020

Polskie napisy.Angielskie napisy.

PlayStation 4

PlayStation 4

16 lipca 2020

Polskie napisy.Angielskie napisy.

Statystyki graczy z Moje Gry

1gracz chce zagrać w tę grę.

94graczy grało w tę grę.

32graczy ukończyło tę grę.

47 graczy dodało tę grę do Ulubionych.

Oceny i Recenzje

Wczesny dostęp:7 grudnia 2017

Producent: SUPERHOT team

Wydawca: SUPERHOT team

SUPERHOT: MIND CONTROL DELETE to dodatek do gry akcji SUPERHOT z 2016 roku. Jest to rozszerzanie samodzielne więc do działania nie wymaga podstawowej wersji gry. Projekt dostępny jest za darmo dla posiadaczy pierwowzoru i obie produkcje opracowało zlokalizowane w Łodzi studio SUPERHOT Team.

Mechanika

Dodatek zbudowano na fundamentach znanych z podstawki. Ponownie dostajemy więc grę akcji, w której wydarzenia obserwujemy z oczu bohatera, a zabawa sprowadza się do walki z grupami przeciwników za pomocą broni palnej i białej. Powraca także znak rozpoznawczy marki, czyli mechanika w ramach której czas płynie tylko wtedy, gdy poruszamy postacią. Pozwala to na spokojnie analizować sytuacje, tworzyć skomplikowane plany walki, a potem realizować je z chirurgiczną precyzją.

Czytaj więcej

Gry z serii

SUPERHOT: Mind Control Delete
SUPERHOT: Mind Control Delete
SUPERHOT: Mind Control Delete

3GRY

Gry z serii SUPERHOT

Gry z serii SUPERHOT
SUPERHOT

Podstawka dla SUPERHOT: Mind Control Delete

SUPERHOT

SUPERHOT

Publicystyka

Wiadomości

Dodatek do SUPERHOT z datą premiery. Za darmo dla posiadaczy oryginału

SUPERHOT Team oficjalnie ogłosił datę premiery samodzielnego dodatku Mind Control Delete do gry SUPERHOT. Tytuł będzie można uruchomić już za tydzień – 16 lipca. Każdy posiadacz oryginału otrzyma rozszerzenie za darmo.

gry

Karol Laska

9 lipca 2020 19:20

Dodatek do SUPERHOT z datą premiery. Za darmo dla posiadaczy oryginału

MIND CONTROL DELETE samodzielnym dodatkiem do SUPERHOT

Zapowiedziano SUPERHOT: MIND CONTROL DELETE, czyli samodzielny dodatek do polskiego przeboju z 2016 roku. Rozszerzenie udostępnione zostanie za darmo posiadaczom pełnej wersji gry, reszta będzie mogła zapoznać się z nim już od jutra za pośrednictwem programu Steam Early Access.

gry

Adrian Werner

6 grudnia 2017 09:17

MIND CONTROL DELETE samodzielnym dodatkiem do SUPERHOT

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry SUPERHOT: Mind Control Delete:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core 2 Quad Q6600 2.4 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTX 650 lub lepsza, Windows 10 64-bit.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-4440 3.1 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 660 lub lepsza, Windows 10 64-bit.

Oceny gry

Średnie Oceny:

6.4

Ocena GRYOnline.pl

Średnia z 5 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.

Oceny Recenzentów i Expertów
6.8

Ocena Graczy

Średnia z 80 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

8.4

Ocena STEAM

"Bardzo pozytywne"

Średnia z 12322 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

7.0
May_Day
PC

May_Day

Ekspert

2020.12.22

MCD udanie rozwija formułę pierwowzoru na wszelkie możliwe sposoby - wszystkiego jest tu więcej. Map, rodzajów przeciwników, broni, a nawet fabuły. Tylko czemu po ukończeniu gry mamy bez sensu czekać na "odzyskanie plików"? Gra każe nam czekać 2,5h, żeby móc dalej grać. Zapewne jest to w imię pointy pod tytułem "idź na pole zamiast tylko siedzieć i grać w komputer", ale nie robi się tak. Przez to Superhot zrobił się bardzo ahhhhtystyczny. Tylko po co? Fabuła w Superhocie jest tak potrzebna, jak sutki na napierśniku.

7.0
pieterkov
PC

pieterkov

Ekspert

2020.07.19

Dodatek to ciekawe przedłużenie podstawki. Niestety piekielnie trudne, zwłaszcza na późniejszych etapach - i na dłuższą metę nudne przez powtarzalność. Podstawka była na 1h, a dodatek jest na 6.Poruszamy się tutaj po „mapie” i wybieramy sobie „sektory” w których musimy przejść coraz to dłuższe serie poziomów. Odblokowując coraz dalsze sektory mapy dostajemy nowe ulepszenia, które możemy wylosować do użycia w seriach poziomów.Zazwyczaj wygląda to tak, że przechodzimy 2-3 poziomy, potem mamy 1 z 2 ulepszeń do wyboru (np. silniejszy rzut, szybszy strzał czy uzdrowienie), potem znowu 2-3 poziomy itd. aż do końca serii w danym sektorze – bo wtedy z powrotem tracimy wszystkie ulepszenia. Na danym poziomie musimy zabić kilku przeciwników, bowiem respią się oni w nieskończoność. Zabijesz tylu ilu trzeba, poziom się kończy i przechodzisz do następnego lub wybierasz ulepszenie. I tak aż do końca serii.Wspomniałem wyżej o uleczeniu – do gry dodano bowiem serduszka życia. Nie jest to jednak wcale ułatwienie, a utrudnienie, bo te 2-4 serduszka muszą nam wystarczyć na całą serię poziomów. Czyli np. na 10 poziomów możecie tylko raz dostać kulkę, bo drugi raz was zabija i musicie powtarzać całą serię od nowa. Brakuje mi tu jakiegoś ułatwienia – ja np. cztery razy przechodziłem jedną serię za każdym razem ginąć w 8 z 10 poziomów. Szkoda, że przy kolejnych porażkach gra nie dawała mi więcej ulepszeń lub nie skracała tej serii do 9, a potem 8 poziomów. Ale jak to się mówi – git gud. Powtarzasz, aż zrobisz.W grze dodano też przeciwników najeżonych kolcami którzy wybuchają po śmierci i mogą ranić gracza (aczkolwiek nie pamiętam czy to nie było już przypadkiem w podstawce) oraz „wybielonych”, których 5 z 6 części ciała jest nietykalnych i np. tylko lewa ręka jest podatna na trafienie.Kolejność poziomów w danej serii jest losowa, natomiast ich liczba jest przypisana do sektora – jedne są krótsze, inne dłuższe. Niestety szybko wychodzi tu wada mechaniki – na otwartych przestrzeniach jesteśmy łatwym celem, a w zamkniętych – prawie nietykalni. Wystarczy wchodzić i wychodzić za ścianę rozwalając wszystko co na nas wyjdzie. Dlatego też nasz sukces lub porażka są mocno losowe – jak wylosuje nam otwartą mapę np. więzienie czy serwerownia to mamy przekichane. A w zamkniętych np. yakuza czy dojo idzie dużo łatwiej. Każda mapa ma jednak dobre miejscówki które są w miarę otoczona ścianami i można tam kampić.Do gry wprowadzono też nowe bronie i przeszkody np. miny zbliżeniowe na mapie czy niezabijalnego przeciwnika (trzeba zabijać pozostałych zanim on dorwie nas). Są także przeciwnicy z czerwoną bronią, czyli taką która „ginie” razem z nimi i nie można jej podnieść.Jest też kilka nowych map ale ogólnie wałkuje się w kółko to samo.Mi niestety nie podobały się długie sekwencje od 3 rozdziału gry, gdzie trzeba było 10 poziomów przejść mając tylko 2-3 życia. Odbierało mi to frajdę z gry i zamieniało ją w nudny grind. W 4 rozdziale było to już 15 poziomów. Umówmy się, że superhot nie jest produkcją w której wszystko zależy od gracza, bo czasem giniemy od niespodziewanego strzału w plecy, więc powtarzanie tej samej sekwencji po kilkanaście razy by przejść dalej nie było dla mnie żadną przyjemnością. Często dochodziło też do sytuacji, gdzie musieliśmy zabić kolczastego wroga bo inaczej strzeliłby w nas i zabił (był za blisko by się odsunąć) i ginęliśmy po jego śmierci, bowiem eksplodował pociskami we wszystkie strony.Na szczęście grę można ukończyć pomijając niektóre poziomy. Ja pominąłem jeden składający się z 15 sekwencji, bo już miałem dość (to był chyba 3 z rzędu z 15 poziomami). Jedyne co się traci to bezwartościowe „notatki” odblokowywane po sekwencjach. Utknąłem jednak na zakończeniu gdzie trzeba przejść 15 poziomów ciągiem bez mocy, bez leczenia, bez ulepszeń, bez czegokolwiek. Zakończenie obejrzałem na yt - gra się kasuje (nigdy nie miała sensu i nadal go nie ma) i trzeba czekać 8 godzin czasu rzeczywistego, żeby... grać od nowa.P.S. Polecam w ustawieniach dostępności zmniejszyć max. wypaczenie poziomu na niskie bo inaczej można się urzygać i utrudnia to ocenę odległości (gdy przesuwamy się o metr gra rozciąga obraz tak, jakby przybliżała do nas ścianę odległą o 10 metrów, coś jak ekstremalna wersja rybiego oka).

5.0
xKoweKx [stalker.pl]
PC

xKoweKx [stalker.pl]

Ekspert

2024.07.20

6.0
Michał Grygorcewicz
PC

Michał Grygorcewicz

GRYOnline.pl Team

2022.05.27

7.0
Filip Grabski
PC

Filip Grabski

GRYOnline.pl Team

2020.11.07

Ocena STEAM

8.4

Bardzo pozytywne (12 322)

[title]

Główne zalety gry

  • Rozszerzone mechaniki rozgrywki: Użytkownicy doceniają wprowadzenie nowych umiejętności (Rdzeni) oraz losowych ulepszeń (Hacks), które wprowadzają różnorodność do rozgrywki.
  • Fajny system walki: Podstawowe mechaniki walki w zwolnionym tempie pozostają angażujące, co pozwala na kreatywną i strategiczną rozgrywkę.
  • Wizualizacje i styl: Gra zachowuje unikalny styl wizualny oryginalnego SUPERHOT, który wielu graczy uważa za atrakcyjny.
  • Regrywalność: Elementy roguelike oraz dodatkowe tryby gry zapewniają pewien stopień regrywalności, chociaż opinie na temat ich skuteczności są zróżnicowane.
  • Wyzwania poziomów: Niektórzy gracze zauważyli, że gra staje się z czasem coraz trudniejsza, co może poprawić doświadczenie dla tych, którzy szukają wyzwań.

Główne wady gry

  • Powtarzalność: Znaczna liczba recenzji podkreśla, że rozgrywka szybko staje się powtarzalna, a wiele poziomów wydaje się podobnych i brakuje im unikalnego designu oryginału.
  • Słaba fabuła i zakończenie: Narracja opisana jest jako skąpa i mniej angażująca niż w pierwszej grze, a zakończenie jest szczególnie krytykowane za swoją długość i brak satysfakcjonującego finału.
  • Problemy z losowością: Przejście na format roguelike oznacza, że poziomy są losowe, co niektórzy gracze uważają za frustrujące i mniej satysfakcjonujące niż starannie zaprojektowane poziomy oryginału.
  • Irytujący design wrogów: Niektóre nowe typy wrogów, szczególnie niewrażliwi, są postrzegane jako frustrujące, a nie wyzywające, co odbiera ogólną przyjemność z gry.
  • Długie czasy oczekiwania: 2,5-godzinny nieprzeskakiwalny sekwencja zakończenia była głównym punktem kontrowersji, a wielu graczy uważało, że jest niepotrzebnie rozwlekła.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Liniowy design poziomów: Wiele osób tęskni za uporządkowaną, liniową progresją oryginalnej gry, która pozwalała na bardziej spójną rozgrywkę.
  • Angażujące opowiadanie: Użytkownicy wyrazili rozczarowanie brakiem wciągającej fabuły, która była mocnym punktem w pierwszej grze.
  • Elementy zagadek: Oryginalna gra miała charakter zagadkowy, w którym gracze mogli eksperymentować z różnymi strategiami w dobrze zaprojektowanych poziomach, co wydaje się brakować w MIND CONTROL DELETE.
  • Znacząca regrywalność: Chociaż gra oferuje więcej treści, wielu graczy uważa, że nie przekłada się to na bardziej przyjemne doświadczenie z powodu powtarzalnej natury poziomów.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, chociaż SUPERHOT: MIND CONTROL DELETE wprowadza nowe mechaniki i rozwija formułę oryginału, wielu graczy czuje, że nie spełnia oczekiwań pod względem designu poziomów, opowiadania i ogólnego zaangażowania w porównaniu do pierwszej gry.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl