Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 listopada 2021, 10:11

autor: Adrian Werner

Marvel's Midnight Suns z wielomiesięcznym opóźnieniem

Marvel's Midnight Suns zaliczyło duży poślizg. Premiera początkowo planowana była na najbliższy marzec, ale została przełożona na drugą połowę 2022 r.

MIDNIGHT SUNS W SKRÓCIE:
  1. Deweloper: Firaxis Games
  2. Wydawca: 2K Games
  3. Gatunek: taktyczne RPG
  4. Platforma: PC, PS4, XONE, PS5, XSX, Switch
  5. Data premiery: druga połowa 2022 r.

Mamy złe wieści dla graczy czekających na Marvel's Midnight Suns. Gra zaliczyła opóźnienie i ukaże się dopiero w drugiej połowie przyszłego roku. Pierwotnie premiera planowana była na marzec 2022 r.

Powody poślizgu są prozaiczne – autorzy potrzebują więcej czasu na dokończenie produkcji. Obiecują, że dodatkowe miesiące pozwolą nie tylko na dopracowanie gry, ale również na rozbudowanie fabuły oraz wprowadzenie dodatkowych scenek przerywnikowych.

Przypomnijmy, że Marvel's Midnight Suns to taktyczne RPG osadzone w komiksowym uniwersum. Nad grą pracuje studio Firaxis, znane z serii XCOM oraz Sid Meier’s Civilization.

Gra zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series X/S, PlayStation 5 i Nintendo Switch. Wersja PC będzie sprzedawana zarówno na Steamie, jak i w Epic Games Store.

Czekanie na premierę Marvel's Midnight Suns nie jest łatwe, gdyż gra zapowiada się bardzo obiecująco. Studio Firaxis wie, jak tworzyć wyśmienite taktyczne turówki. Do tego cieszy deklaracja twórców, że będzie to produkcja premium pozbawiona mikropłatności, oferująca bogatą zawartość dla pojedynczego gracza. Jedynym sposobem na odblokowanie mocy i innych elementów będzie czynienie postępów w rozgrywce.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Take-Two Interactive – oficjalna strona firmy
  3. Firaxis Games – oficjalna strona studia

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej