Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 31 października 2015, 12:15

autor: Adrian Werner

Marka Titanfall doczeka się mobilnych odsłon

Firmy Nexon i Respawn Entertainment nawiązały współpracę, której owocem będzie opracowanie kilku mobilnych gier osadzonych w uniwersum marki Titanfall.

Coraz częściej popularne marki z pecetów i konsol są przenoszone na rynek mobilny. Najnowszym przykładem tego trendu jest Titanfall, czyli popularna gra FPS studia Respawn. Firma Nexon właśnie zapowiedziała, że ma w planach wydanie na smartfony i tablety kilku tytułów osadzonych w tym uniwersum.

Niestety, na razie nie ujawniono żadnych konkretnych produkcji. Dowiedzieliśmy się jedynie, że do opracowania gier zatrudniono studio Particle City, a pierwszy z projektów zadebiutuje w przyszłym roku. W planach są wersje na systemy iOS i Android.

Przypomnijmy, że Titanfall to debiutancki projekt zespołu Respawn Entertainment, założonego przez grupę weteranów, która wcześniej opracowała cykl Call of Duty. Obie marki mają wiele punktów wspólnych, ale twórcy wprowadzili w swoim nowym dziele również sporo świeżych rozwiązań, dzięki czemu całość nie jest kalką ich poprzednich dokonań. Najważniejszym z nich było wyposażenie wszystkich postaci w plecaki odrzutowe, zapewniające im niezwykłą mobilność podczas poruszania się po mapach. Ponadto w rozgrywce kluczową rolę odgrywają tytułowe mechy.

Titanfall ukazało się w zeszłym roku na pecetach oraz konsolach Xbox One i Xbox 360. Produkcja zebrała pozytywne recenzje i cieszyła się sporą popularnością. Wydawca, czyli firma Electronic Arts, nigdy nie podał wyników sprzedaży, ale wiemy, że w tytuł zagrało 10 mln osób.

Obecnie studio Respawn Entertainment pracuje nad kontynuacją, zatytułowaną po prostu Titanfall 2. Jej premiera zaplanowana została na rok fiskalny 2017, co oznacza okres pomiędzy 1 kwietnia 2016 roku, a 31 marca 2017 roku. Produkcja prawdopodobnie dostępna będzie na PC, Xboksa One oraz PlayStation 4.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.