Grinding Gear Games zapowiedziało zmiany w wielu mapach w Path of Exile 2. Ich eksploracja powinna stać się niedługo nieco szybsza i przyjemniejsza.
Wczoraj studio Grinding Gear Games uderzyło się w pierś i przyznało do sporej ilości problemów, z którymi boryka się nowa aktualizacja Dawn of the Hunt do Path of Exile 2. Zapowiedziano istotne zmiany, z których część została już wprowadzona. Odniesiono się również krótko do tematu zbyt dużych map, który teraz został omówiony znacznie szerzej.
W najnowszym wpisie twórcy przekazali, że przyjrzeli się bliżej obszarom w 3. akcie, gdyż to właśnie w nim gracze spędzali więcej czasu, niż powinni. W związku z tym w ciągu najbliższych dni wiele z nich otrzyma zmiany, mające wyeliminować ten problem.
Twórcy zauważyli również problem, w którym gracze czasami wracają z lokacji pobocznej i okazuje się, że główna mapa została zresetowana, przez co muszą czyścić ją od nowa. Docelowo chcą go wyeliminować na stałe, ale tymczasowo wydłużony zostanie czas potrzebny do resetu, aby takie sytuacje miały miejsce rzadziej.
Gracze zdają się być w większości zadowoleni z zapowiedzianych zmian oraz, przede wszystkim, bardzo szybkiego tempa pracy twórców PoE 2. Wszakże od startu Dawn of the Hunt minęły raptem nieco ponad 3 dni, a deweloperzy już zaadresowali najważniejsze problemy i podzielili się sposobami ich naprawienia.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic

Autor: Marcin Bukowski
Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).