Zespół odpowiedzialny za moda Kroniki Myrtany do Gothica II pojawi się na czerwcowym festiwalu Pyrkon w Poznaniu. Twórcy będą do dyspozycji fanów podczas trzech paneli dyskusyjnych i podzielą się ciekawostkami.
Mamy świetną wiadomość dla wszystkich miłośników modyfikacji Gothic II: Kroniki Myrtany - Archolos, jej twórców będzie można spotkać podczas tegorocznej edycji Festiwalu Fantastyki Pyrkon. W Poznaniu pojawi się niemal 20 osób związanych z produkcją tego darmowego projektu.
Wśród nich znajdą się Jakub Tomczak (reżyser), Mateusz Pawłowski (reżyser dubbingu), Szymon Żak (dyrektor techniczny), Kamil Jędrzejewski (kompozytor) oraz Michał Klawiter (aktor wcielający się w postać Marvina) – goście wezmą udział w godzinnym panelu Q&A, podczas którego odpowiadać będą na pytania fanów. Dwaj ostatni z wymienionych ojców sukcesu Kronik Myrtany będą uczestniczyć także w dyskusjach związanych z muzyką oraz dubbingiem w grach.

Pyrkon odbędzie się w dniach 17-19 czerwca, pełny program festiwalu powinien zostać udostępniony w najbliższy poniedziałek. Mateusz Pawłowski zdradził jednak jego wstępny zarys:
Dowiedz się więcej o Kronikach Myrtany:
Przypomnijmy, że Gothic II: Kroniki Myrtany - Archolos to modyfikacja do gry Gothic 2: Noc Kruka. Rodzimy tytuł zadebiutował na pecetach 10 grudnia 2021 roku i błyskawicznie podbił serca polskich (i nie tylko) fanów kultowego dzieła studia Piranha Bytes. Produkcja oferuje nie tylko bogatą fabułę, zaplanowaną na przeszło 60 godzin zabawy, ale także profesjonalny dubbing, w którym udział wzięli Olga Borys, Cezary Żak, Artur Barciś czy Mirosław Zbrojewicz.
GRYOnline
Gracze
45

Autor: Krzysztof Kałuziński
W GRYOnline.pl związany z Newsroomem. Nie boi się podejmowania różnych tematów, choć preferuje wiadomości o niezależnych produkcjach w stylu Disco Elysium. W dzieciństwie pisał opowiadania fantasy, katował Pegasusa, a potem peceta. Pasję przekuł w zawód redaktora portalu dla graczy prowadzonego z przyjacielem, jak również copywritera oraz doradcy w sklepie z konsolami. Nie przepada za remake'ami i growymi tasiemcami. Od dziecka chciał napisać powieść, choć zdecydowanie lepiej tworzy mu się bohaterów niż fabułę. Pewnie dlatego tak pokochał RPGi (papierowe i wirtualne). Wychowały go lata 90., do których chętnie by się przeniósł. Uwielbia filmy Tarantino, za sprawą Mad Maksa i pierwszego Fallouta zatracił się w postapo, a Berserk przekonał go do dark fantasy. Dziś próbuje sił w e-commerce i marketingu, jednocześnie wspierając Newsroom w weekendy, dzięki czemu wciąż może kultywować dawne pasje.