Lądowanie na planetach w Starfield, NMS, Elite i Star Citizen porównane na jednym wideo

Gracz porównał procedurę lądowania na planetach w różnych grach o tematyce kosmicznej. Jak na ich tle wypadł Starfield?

Kamil Kleszyk

Lądowanie na planetach w Starfield, NMS, Elite i Star Citizen porównane na jednym wideo, źródło grafiki: Bethesda Softworks.
Lądowanie na planetach w Starfield, NMS, Elite i Star Citizen porównane na jednym wideo Źródło: Bethesda Softworks.

Kreując Starfielda na produkcję przełomową, Bethesda wzięła na swoje barki olbrzymie brzemię. Od momentu wydania gry we wczesnym dostępie Premium kolejni gracze sprawdzają, czy twórcy faktycznie zapewnili nam to, co tak szumnie reklamowali. Z pierwszych recenzji wynika, że spora część tych obietnic została zrealizowana, ale wyjątków nie brakuje.

Osoby, które zakupiły wersję Premium Starfielda i tym samym zaczęły eksplorację kosmosu na kilka dni przed oficjalną premierą, nie są do końca zadowolone z tego, co powinno stanowić siłę tytułu, czyli lotów kosmicznych i samego podchodzenia do lądowania na dostępnych w grze planetach i księżycach. Niestety Bethesda ograniczyła te elementy do minimum – szczególnie blado wyglądają one na tle innych gier tego typu.

Jeden z graczy udostępnił w sieci materiał zawierający prezentacje procedury lądowania na planetach w kilku najpopularniejszych grach o tematyce kosmicznej. Użytkownik wziął na warsztat Elite: Dangerous, No Man's Sky, Star Citizen i oczywiście Starfielda.

Jak nietrudno zgadnąć, z tego grona najmniejsze wrażenie robi lądowanie w produkcji Bethesdy. Gracz nie ma bowiem żadnego wpływu na to, jak jego statek osiada na planecie. Wszystko robi za nas gra, która po krótkim ekranie wczytywania wyświetla gotową animację lądowania jednostki.

Najbardziej imponująco prezentuje się lądowanie w Star Citizen i Elite: Dangerous. Niemniej należy pamiętać, że w przypadku tych gier mamy do czynienia z symulatorami kosmicznymi nastawionym głównie na loty, w tym również na starty i lądowania. Aspekt ten został więc przez twórców bardzo dopracowany.

Oficjalna premiera Starfielda odbędzie się jutro, tj. 6 września. RPG Bethesdy stworzony został z myślą o konsolach Xbox Series X/S oraz PC. Tytuł od razu wejdzie w skład oferty Game Pass.

  1. Starfield – recenzja
  2. Starfield – poradnik
  3. Starfield – oficjalna strona
No Man's Sky

No Man's Sky

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 9 sierpnia 2016

Informacje o Grze
7.5

GRYOnline

5.8

Gracze

8.4

Steam

7.2

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

6

Kamil Kleszyk

Autor: Kamil Kleszyk

Na łamach GRYOnline.pl ima się różnorodnych tematyk. Możecie się zatem spodziewać od niego zarówno newsa o symulatorze rolnictwa, jak i tekstu o wpływie procesu Johnnego Deppa na przyszłość Piratów z Karaibów. Introwertyk z powołania. Od dziecka czuł bliższy związek z humanizmem niż naukami ścisłymi. Gdy po latach nauki przyszedł czas stagnacji, wolał nazywać to „szukaniem życiowego celu”. W końcu postanowił zawalczyć o lepszą przyszłość, co zaprowadziło go do miejsca, w którym jest dzisiaj.

Reżyser Baldur's Gate 3 „skończył” z hitowym RPG, czas ruszyć do przodu

Następny
Reżyser Baldur's Gate 3 „skończył” z hitowym RPG, czas ruszyć do przodu

Krytyczny błąd w Diablo 4 rujnuje zabawę w strefach PvP

Poprzedni
Krytyczny błąd w Diablo 4 rujnuje zabawę w strefach PvP

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl