Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 stycznia 2022, 13:16

KOTOR Remake z nowym systemem walki i odświeżonym soundtrackiem

Remake Star Wars: Knights of the Old Republic nie będzie tylko liftingiem graficznym. Radykalne zmiany przejdzie ponoć także system walki.

W SKRÓCIE:
  • System walki w remake’u Star Wars: Knights of the Old Republic przejdzie poważne zmiany.
  • Przy jego projektowaniu twórcy ponoć inspirowali się God of War oraz NiOh 2.
  • Ponownie nagrany ma zostać oryginalny soundtrack.

O tym, że remake Star Wars: Knights of the Old Republic powstaje, wiemy już od kilku miesięcy. Twórcy z Aspyr Media zapowiedzieli, że zamierzają odświeżyć kultową grę przy jednoczesnym zachowaniu oryginalnej fabuły. Dowiedzieliśmy się teraz, że lifting najprawdopodobniej nie ograniczy się do oprawy graficznej. Zmiany mają także dotknąć systemu walki.

Informacjami na ten temat podzielił się autor podcastu Defining Duke, który znaleźć możecie w serwisie YouTube. Według anonimowych źródeł system walki w remake’u Star Wars: Knights of the Old Republic miał być projektowany w oparciu o takie gry, jak God of War i NiOh 2. Wygląda więc na to, że deweloperzy zdecydowali się na znaczną zmianę w stosunku do klasycznych turowych starć znanych z oryginału.

Ponadto gracze mają mieć możliwość wyboru spośród kilku trybów rozgrywki. Niestety autor podcastu nie był w stanie zasugerować, jak właściwie miałoby to funkcjonować. Spekulował jednak, że odświeżona wersja KOTOR-a może oferować możliwość dostosowywania gameplaya w sposób znany z Final Fantasy 7 Remake. Gra Square Enix pozwala na rozgrywkę w trybie klasycznym oraz normalnym, czyli odświeżonym w stosunku do oryginału.

To zresztą nie jedyne informacje, jakie usłyszeć możemy w podcaście. Według prowadzącego liftingu dozna także soundtrack autorstwa Jeremy’ego Soule’a. Wszystkie utwory mają zostać nagrane jeszcze raz, by ich jakość pasowała do odświeżonej wersji gry.

Remake Star Wars: Knights of the Old Republic nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Informacja na temat nowego systemu walki wydaje się przy tym bardzo interesująca. Nietrudno bowiem zauważyć, że oryginalne rozwiązanie jest w obecnych realiach zwyczajnie przestarzałe. Dostosowanie gameplaya do współczesnych standardów może przyciągnąć do gry więcej osób.

W tym momencie należy jednak zaznaczyć, że powyższe informacje to jedynie plotki. Autor podcastu wyznał, że pochodzą one od wiarygodnych i wielokrotnie zweryfikowanych źródeł, lecz mimo to należy traktować je z dystansem.

Przemysław Dygas

Przemysław Dygas

Na GRYOnline.pl opublikował masę newsów, nieco recenzji oraz trochę felietonów. Obecnie prowadzi serwis Cooldown.pl oraz pełni funkcję młodszego specjalisty SEO. Pierwsze dziennikarskie teksty publikował jeszcze na prywatnym blogu; później zajął się pisaniem na poważnie, gdy jego newsy i recenzje trafiły na nieistniejący już portal filmowy. W wolnym czasie stara się nadążać za premierami nowych strategii i RPG-ów, o ile nie powtarza po raz enty Pillars of Eternity lub Mass Effecta. Lubi też kinematografię i stara się przynajmniej raz w miesiącu odwiedzać pobliskie kino, by być na bieżąco z interesującymi go filmami.

więcej