Stellar Blade 2 powoli wkracza w etap produkcji. Rozpoczęła się rekrutacja na różne stanowiska w obrębie projektu, ale jedno z nich szczególnie się wyróżnia.
Stellar Blade 2 coraz bliżej? Na to wygląda. Południowokoreański deweloper Shift Up bowiem na poważnie rozpoczyna prace nad projektem, a wyrazem tego jest nowo otwarta rekrutacja na stanowiska związane zarówno z produkcją, jak i kreatywną stroną projektu. Posad do wyboru jest bardzo wiele.
Trwają na przykład poszukiwania scenarzystów, projektantów poziomów, projektantów walki na PC, starć z potworami, programistów, kompozytorów i artystów technicznych, którzy podejmą się pracy na Unreal Engine 5. Szczególnie ciekawa jest tutaj jednak wspomniana posada projektanta walki na PC. Jak piszą twórcy:
Kolejna odsłona Stellar Blade, nad którą obecnie pracuje studio Shift Up, to wieloplatformowa gra akcji klasy AAA, która rozwija świat globalnego hitu Stellar Blade. Planujemy wydanie tytułu na różne platformy, takie jak konsole i komputery, oferując unikalną wizję świata gry, opartą na naszym poprzednim stylowym doświadczeniu akcji i narracji. Pokażemy Wam zaawansowaną grę akcji – czytamy w oficjalnym oświadczeniu.
Przypomnijmy, że pierwsza odsłona serii była z początku pozycją ekskluzywną, zarezerwowaną dla PlayStation 5; dopiero ponad rok po premierze stała się dostępna dla użytkowników pecetów (na Xboxie czy Nintendo wciąż jest natomiast niedostępna, choć może się to niebawem zmienić). Krok ten okazał się dla dewelopera bardzo korzystny, bowiem produkcja zanotowała oszałamiające wyniki sprzedaży na platformie – i to w kilka dni po premierze na PC, czym ustanowiła rekord wśród koreańskich gier konsolowych przeznaczonych do rozgrywki solowej.
Zapewne to także był przełom, który zadecydował o pojawieniu się chęci „poprawy rozpoznawalności marki i zwiększenia sprzedaży” serii. Cóż, nic nie stoi na przeszkodzie, by historia się powtórzyła.
Więcej:Kolejny Assassin’s Creed na horyzoncie. Ogłoszenia o pracę w Ubisoft Quebec nie pozostawiają złudzeń

Autor: Danuta Repelowicz
Hiszpańskie serce i japońska dusza. Absolwentka filmoznawstwa ze szczególną słabością do RPG-ów i bijatyk. Miłośniczka wiedzy tajemnej, nauk o kosmosie, musicali i wulkanów. Dorastała na Onimushy, Tekkenie i Singstarze. Wcześniej związana z serwisem GamesGuru, pisze i tworzy od najmłodszych lat. Prywatnie także wokalistka i wojowniczka Shorinji Kempo stopnia 4 Kyu. Specjalizuje się w narratologii i ewolucji postaci. Świetnie porusza się też po tematyce archetypów i symboli. Jej znakiem rozpoznawczym jest wszechstronność, a jej ciekawość często prowadzi ją w najdziksze ostępy umysłu i wyobraźni.