Kontynuacja Cyberpunka 2077 bez rewolucji w tym aspekcie. Akcję dalej będziemy obserwować z oczu bohatera
Project Orion wzorem poprzednika zaoferuje widok z pierwszej osoby. Informacja ujawniona została przez ogłoszenie o pracę.

Najpewniej nie będzie to żadnym zaskoczeniem, ale otrzymaliśmy właśnie swego rodzaju potwierdzenie, iż sequel Cyberpunka 2077 (znany obecnie jako Project Orion), tak samo jak poprzednik zaoferuje widok z pierwszej osoby.
Podobnie jak w przypadku „najbardziej realistycznego i reaktywnego tłumu w historii gier wideo”, informacja ta została ujawniona za sprawą oferty pracy zamieszczonej na oficjalnej stronie CD Projekt RED, co zostało zauważone przez jednego z użytkowników Reddita. Starszy animator rozgrywki zajmie się m.in. „tworzeniem wizualnie atrakcyjnych, immersyjnych animacji pierwszoosobowych”.
Jako starszy animator modelu widoku będziesz integralną częścią procesu tworzenia gry, wykorzystując swoją specjalistyczną wiedzę, aby ulepszyć immersyjne wrażenia graczy w widoku pierwszoosobowym.
Komentujący użytkownicy na Reddicie nie wykazują żadnego zaskoczenia tą informacją, zwracając uwagę, że jest to integralna część gry, której zmiana byłaby dość zadziwiająca. Istnieje oczywiście pewna grupa osób, która jest lekko zawiedziona, gdyż preferowaliby tryb TPP (takie narzekania pojawiały się już przy okazji oryginalnej gry), ale to zdecydowana mniejszość.
Niektórzy zwracają jednak uwagę, że mógłby on zostać dodany jako dodatkowy widok, tak jak ma to miejsce chociażby w Awoved. W ten sposób mogliby przynajmniej podziwiać swoje stylowe ubrania, które są przecież ważną cechą świata Cyberpunka.
Przypomnijmy, że CD Projekt RED skupia się obecnie przede wszystkim na zapowiedzianym niedawno Wiedźminie 4. Project Orion jest z kolei pieśnią dalekiej przyszłości, jednak rok 2025 ma być dla niego znaczący, gdyż do jego końca podwojony ma zostać zespół odpowiedzialny za grę.

- rekrutacja / oferty pracy
- CD Projekt RED
- cyberpunk
- widok FPP / TPP
- polskie gry
- PC
- PS5
- XSX
Komentarze czytelników
elathir Legend

Tylko to by wymagało statycznych dialogów, CP2077 ma w pełni dynamiczny system pozostawiający kontrolę graczowi nad postacią. Dla mnie model z CP2077 jest po prostu fenomenalny. A czemu? Bo pozwala na naprawdę ciekawe opcje, jak wyciągnięcie broni i strzelenie do rozmówcy nie tylko poprzez opcję dialogową (takie tez są) ale też ot tak po prostu, zgodnie z mechaniką gry. Do tego umożliwia rozmowę w trakcie jazdy itd.
elathir Legend

Przecież dialogi w CP pod względem treści jak i realizacji to istny majstersztyk. Te możliwości (często możemy naszego rozmówce nawet zastrzelić w trakcie dialogu, rozmowy w trakcie jazdy samochodem, w trakcie poruszania się i te zbliżenia na oczy, w których sporo widać).
W ogóle co to za porównanie z dialogami u beci? Przecież ich sposób realizacji jest zupełnie inny. Widać, ze w CP2077 nie grałeś wcale.
elathir Legend

Jednak według mnie największą wadą gier FPP (a przynajmniej dużej części tych gier) jest zwykle sztywna i mało responsywna walka. - akurat ostatnie co o walce w cyberpunku można powiedzieć to to, ze jest sztywna i mało responsywna.
barto528 Centurion

Ty wiesz jakie były dialogi w CP? Bo mam wrażenie, że nawet nie grałeś xD
dobaczenko Konsul
Dialogi w CP2077 nie były złe. Ale wolałbym rozwiązanie jak z KCD2, gdzie mamy FPP, ale w dialogach dostajemy TPP, i możemy podziwiać jakim koksem w pełnej zbroi jest Henryk.