Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 października 2020, 12:23

Konsolowy hit, dziś premiera Crash Bandicoot 4

„Najwyższy czas” - tak 2 października mogą podsumować fani trójwymiarowych platformówek. Dziś bowiem Crash Bandicoot 4: It's About Time zadebiutował na konsolach PlayStation 4 oraz Xbox One.

Konsolowy hit, dziś premiera Crash Bandicoot 4 - ilustracja #1
Crash powrócił w zupełnie nowej (i udanej) grze.
Crash Bandicoot 4: Najwyższy czas w skrócie:
  • producent: Toys for Bob
  • wydawca: Activision
  • gatunek: platformówka 3D
  • platformy sprzętowe: PS4, XONE
  • inne: kontynuacja oryginalnej trylogii Crash Bandicoot; nowe grywalne postacie i moce specjalne

Mieliśmy już okazję sprawdzić recenzje nowej odsłony serii Crash Bandicoot, które wypadły zdecydowanie na korzyść produkcji studia Toys for Bob. W samą porę, bo Crash Bandicoot 4: Najwyższy czas jest już dostępny w sklepach. Gra trafiła na konsole PlayStation 4 i Xbox One, a domyślną cenę na platformach cyfrowych firm Sony oraz Microsoft ustalono na około 289 złotych (alternatywy możecie sprawdzić w Growej Porównywarce Cenowej). Nadmieńmy, że rodzimi gracze otrzymali polskie napisy.

Czwarta część cyklu (a właściwie jej druga wersja – czwórkę sprzed dwudziestu lat pomińmy milczeniem) okazała się godną kontynuacją serii. Nie jest to rewolucja, bo platformówkowy schemat z oryginalnej trylogii pozostał niezmieniony. Niemniej w grze nie zabrakło wielu nowości, a wizualnie tytuł prezentuje się znakomicie. Co jednak najważniejsze, Crash Bandicoot 4: Najwyższy czas to po prostu niezwykle grywalna produkcja, choć także bardzo wymagająca. Miejmy nadzieję, że na tym się nie skończy, a kultowy torbacz doczeka się kolejnych, co najmniej równie udanych gier.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej