W dniach 11-12 maja odbędzie się konferencja Gaming na Giełdzie VI, podczas której przedstawiciele branży, analitycy i publicyści, w tym prezes GRY-Online Mariusz Klamra, postarają się odpowiedzieć na pytanie, czy to produkcje singlowe, czy też wieloosobowe podbijają serca graczy. Wydarzenie będzie można obejrzeć w sieci za darmo.
Jak powszechnie wiadomo, branża gier już dawno przestała być zbiorowiskiem ludzi tworzących kolejne produkcje w garażach swoich domów. Obecnie jest to generująca olbrzymie zyski gałąź gospodarki. Osoby zainteresowany właśnie tą bardziej biznesową stroną sektora elektronicznej rozrywki w dniach 11-12 maja będą mogły zupełnie za darmo wziąć udział w konferencji Gaming na Giełdzie VI, przygotowanej przez warszawską agencję PR Strict Minds Communication. Będzie ona transmitowana na żywo na stronie wydarzenia oraz witrynach współorganizatorów - Stockwatch.pl i Giełdy Papierów Wartościowych.
Owa dwudniowa impreza ma stanowić uroczyste zamknięcie wiosennej serii czatów inwestorskich, w ramach której zaprezentowało się 30 spółek z branży elektronicznej rozrywki, a każde z tych spotkań przyciągnęły od 300 do 2000 unikalnych użytkowników. W trakcie samej konferencji, której głównym celem jest edukacja inwestorów, prasy oraz fanów w zakresie rynku kapitałowego oraz polskiego sektora gamedev, uczestnicy dyskusji będą starali się omówić najważniejsze tematy związane z projektowaniem oraz inwestowaniem w gry, a także odpowiedzieć na pytanie, jakie typy produkcji tak naprawdę podbijają serca odbiorców – singlowe czy wieloosobowe. Pełen harmonogram wydarzenia znajdziecie na tej stronie.

Rozmowy wchodzące w skład Gamingu na Giełdzie VI, w których udział wezmą przedstawiciele zarówno spółek obecnych na giełdzie od dłuższego czasu, lub dopiero na niej debiutujących bądź deklarujących taką chęć, poprowadzi piątka moderatorów - Paweł Hekman (Polygamia), Mateusz „Papkin” Witczak (PolskiGamedev.pl), Kamil Klinowski (inwestor indywidualny i ekonomista z kilkunastoletnim doświadczeniem), Agnieszka Zaręba (dziennikarka radiowa) oraz Mariusz Klamra (prezes GRY-Online). Oto, co na temat nadchodzącego wydarzenia miał do powiedzenia ten drugi:
Pandemia wymusiła zmiany w komunikacji zarówno z inwestorami, jak i graczami. Postaramy się wspólnie te “zmiany” uchwycić. Konferencja będzie również okazją, by porozmawiać o coraz większych budżetach produkcji AAA, monetyzowaniu tzw. gier-usług i o tym, jak utemperować toksyczne community. Słowem: zmierzymy się z najważniejszymi wyzwaniami współczesnych gier singlowych i multiplayerowych.
Konferencja Gaming na Giełdzie VI wydaje się zatem doskonałą szansą na otrzymanie kilku cennych informacji zza kulis. Kto wie? Być może zachęci ona kogoś do jeszcze większego zagłębienia się w branżę gier i skłoni go do wystartowania z czymś własnym.
Więcej:GRYOnline.pl 2025 AD - nowy rozdział, nowe wyzwania
11

Autor: Miłosz Szubert
Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.