Kim jest Johnny Silverhand? Kim jest Keanu Reeves? Cyberpunk 2077 w Night City Wire 5
Podczas dzisiejszego odcinka Night City Wire twórcy ze studia CD Projekt RED podzielili się z graczami kilkoma materiałami dotyczącymi gry Cyberpunk 2077. Najciekawszy z nich dotyczył postaci Johnny’ego Silverhanda (i aktora wcielającego się w niego - Keanu Reevesa), ale nie zabrakło nowych informacji o m.in. soundtracku i technologii JALI.

W ramach dzisiejszego odcinka Night City Wire udostępniono nowy gameplay trailer, na którym nieco bliżej przedstawiono postać Johnny’ego Silverhanda z nadchodzącej gry Cyberpunk 2077 (któremu wyglądu oraz głosu użyczył Keanu Reeves). Przedstawiono również materiał, w którym sam aktor opowiedział o tym, jak od kulis wyglądało wcielenie się w postać w dziele CD Projekt RED. Oba materiały możecie obejrzeć poniżej.
Soundtrack w Cyberpunk 2077
Twórcy zdecydowali się także na przedstawienie graczom szczegółowych informacji na temat soundtracku obecnego w grze – stacji radiowych, artystów zaangażowanych w tworzenie kawałków (kilka nowych udostępniono właśnie tutaj), a także specjalnego trybu, dzięki któremu internetowi twórcy (np. streamerzy) będą mogli całkowicie wyłączyć licencjonowane piosenki (w odpowiedzi na ostanie problemy na Twitchu).
Technologia JALI w Cyberpunk 2077
Następnie dowiedzieliśmy się nieco więcej o technologii JALI, dzięki której deweloperzy byli w stanie dostosować ruch ust i mimikę bohaterów do nagranych wcześniej wypowiedzi aktorów, co ma sprawić, że animacje będą bardziej pasować do wybranego przez graczy języka.
Cyberpunk 2077 zadebiutuje 10 grudnia tego roku na komputerach oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One, Xbox Series X / S i PlayStation 5.
- Wszystko o Cyberpunku 2077
- Widziałem Cyberpunk 2077 i wiem, czego CDPR nie udało się dopracować
- Grałem 4 godziny w Cyberpunka 2077 – to świetna gra, ale…
- Cyberpunk 2077 – strona oficjalna

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- CD Projekt RED
- cyberpunk
- trailery (gry)
- polskie gry
- Night City Wire
- PC
- PS4
- XONE
- PS5
- XSX
Komentarze czytelników
zanonimizowany1255967 Generał
"you can’t just enter any building or go through every single floor of the ones you can "
Każda gra tak ma i będzie miała, chyba żeby wnętrza były jakoś proceduralnie generowane a przez to nudne i powtarzalne (takie coś działa tylko przy lochach w rogalikach)
pieterkov Senator

Nie ma tam nic takiego, chyba, że gdzieś indziej.
"It’s gorgeous, rich in detail, and with a verticality and scale that’s genuinely amazing, all while still feeling like it could be a real place. No, you can’t just enter any building or go through every single floor of the ones you can – that’s not the unrealistically high bar it’s trying to hit. But there is still so much to see here, and so many different places for missions to send you. "
Niemniej umówmy się, że nie jest to wada, bo gdyby ktoś chciał stworzyć kompletne miasto to trwałoby to 15 lat a gracz grałby w to nie 100 tylko 2000 godzin ;)
tgolik Generał

Czytałem ten artykuł i przejrzałem z 7 innych. Widzę, że kolega znalazł tylko tę garść negatywów?
Autor z IGN napisał między innymi, że ilość szczegółów i aktywności także wewnątrz budynków przytłacza. A w zdaniu ktore przytoczyłeś dodał, że niektóre budynki są dostępne ale dopiero, gdy rozpoczynasz związaną z nimi misję.
DM6 Pretorianin
Jest tak jak mówi
To są flashbacki Johnny'ego.
Po prawej fragment z Jedynej oficjalnej książki o świecie gry Cyberpunk 2077. (jest ten tytuł jest... ach..)
pieterkov Senator

Tylko coś takiego znalazłem
https://www.ign.com/articles/cyberpunk-2077-the-final-preview
wybrane cytaty:
"while the quests themselves are entertaining, the way they are managed is probably one of the roughest things I saw"
"I played through a streaming service with the host system running it on a PC with an RTX 3080 GPU, and while it ran buttery smooth performance-wise, there were a ton of bugs. "
"my UI disappeared entirely, important mission dialogue didn’t play, map waypoints wouldn’t work properly"
"you can’t just enter any building or go through every single floor of the ones you can "
"enemies have a surprising amount of health, often acting as bullet sponges that can take multiple point blank shots to the head "