Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 stycznia 2012, 09:58

autor: Kono

Jedi Sage – drzewo Seer

Opis talentów z drzewa Seer dla Jedi Sage.

Jedi Sage – drzewo Seer - ilustracja #1

Drzewo Seer

Pierwszy poziom:

Immutable Force (2 pkt.) – redukuje czas aktywacji Deliverance o 0,25 s/pkt.

Penetrating Light (3 pkt.) – zwiększa szansę na krytyczne uderzenie Mocą o 1%/pkt.

Wisdom (2 pkt.) – zwiększa Presence o 3%/pkt i skuteczność leczenia o 1%/pkt.

Drugi poziom:

Foresight (3 pkt.) – redukuje pushback otrzymywany w czasie używania umiejętności leczących o 25%/pkt i obniża generowany przez nie threat o 5%/pkt.

Pain Bearer (2 pkt.) – zwiększa otrzymywane leczenie o 4%/pkt.

Psychic Suffusion (2 pkt.) – zwiększa obrażenia i leczenie wszystkich umiejętności AOE o 5%/pkt.

Trzeci poziom:

Conveyance (2 pkt.) – Rejuvenate ma 50%/pkt szansy, by uruchomić Conveyance, które zwiększa skuteczność następnej użytej umiejętności leczącej: Benevolence (koszt Mocy jest zredukowany o 50%), Deliverance (czas aktywacji zredukowany o 1 s), Healing Trance (szansa na krytyka jest zwiększona o 25%), Salvation (koszt Mocy jest zredukowany o 30%).

Rejuvenate (1 pkt) – natychmiastowo leczy cel za niewielką ilość życia i nakłada HoT-a na 9 s.

Valiance (2 pkt.) – redukuje ilość punktów życia poświęconych na Noble Sacrifice o 1%/pkt.

Preservation (2 pkt.) – redukuje koszt użycia Force Armor o 15/pkt i zmniejsza jego cooldown o 1,5 s/pkt.

Czwarty poziom:

Mend Wounds (1 pkt) – zmniejsza koszt użycia Restoration o 15. Dodatkowo Restoration usuwa negatywne fizyczne efekty i leczy.

Force Shelter (2 pkt.) – zwiększa czas trwania Rejuvenate o 3 s/pkt. Dodatkowo, Rejuvenate ma 50%/pkt szans na zaaplikowanie swoim celom efektu Force Shelter, który zwiększa ich pancerz o 10% na czas trwania Rejuvenate.

Egress (2 pkt) – Force Armor zwiększa szybkość poruszania się celu o 10%/pkt przez 3 s.

Piąty poziom:

Confound (2 pkt.) – cele pod wpływem Weaken Mind są spowolnione o 10% na czas trwania umiejętności.

Healing Trance (1 pkt) – leczy cel o umiarkowaną ilość HP i zakłada HoT-a na 3 s.

Serenity (2 pkt.) – zwiększa szansę na uderzenie krytyczne Mocy o 1%/pkt i redukuje przyjmowane obrażenia o 1%/pkt.

Szósty poziom:

Resplendence (2 pkt.) – trafienia krytyczne Healing Trance mają 50%/pkt szansy na sprawienie, że następny Noble Sacrifice może zostać aktywowany bez korzystania z Mocy i poświęcania punktów życia.

Clairvoyance (3 pkt.) – zwiększa bonusowe leczenie o 2%/pkt i szansę na trafienie wszystkimi umiejętnościami o 1%/pkt.

Siódmy poziom:

Salvation (1 pkt) – leczy wszystkich sojuszników w promieniu 8 metrów od wyznaczonego punktu. Sojusznicy, którzy pozostaną na terenie zaklęcia, będą otrzymywać dodatkowe leczenie.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

Star Wars: The Old Republic

Star Wars: The Old Republic