Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 stycznia 2012, 09:58

autor: Mateusz Kądziołka

Jedi Sage – drzewo Balance

Opis talentów z drzewa Balance dla Jedi Sage.

Jedi Sage – drzewo Balance - ilustracja #1

Drzewo Balance

Pierwszy poziom:

Empowered Throw (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadane przez Telekinetic Throw o 4%/pkt.

Jedi Resistance (2 pkt.) – redukuje otrzymywane obrażenia o 1%/pkt.

Will of the Jedi (2 pkt.) – zwiększa statystykę Willpower o 3%/pkt.

Drugi poziom:

Pinning Resolve (2 pkt.) – redukuje cooldown Force Stun o 5 s/pkt. Oprócz tego, Force Lift wpływa na 1/pkt dodatkowego wroga w promieniu 8 metrów od celu.

Upheaval (3 pkt.) – gdy aktywujemy Project, mamy 15%/pkt szans, aby zadać dodatkowe 50% obrażeń.

Focused Insight (2 pkt.) – wszystkie DoT-y i HoT-y, które mogą uderzyć krytycznie, mają 0,5%/pkt szansy, aby uleczyć postać gracza.

Psychokinesis (2 pkt.) – redukuje koszt Double Strike o 1/pkt i Project o 3/pkt.

Trzeci poziom:

Force in Balance (1 pkt) – umiejętność zadająca obszarowe obrażenia typu internal.

Psychic Barrier (2 pkt.) – redukuje pushback w czasie używania Mind Crush i Telekinetic Throw o 25%/pkt. Dodatkowo za każdym razem, gdy Telekinetic Throw zadaje obrażenia, mamy 100% szans na odnowienie 1% Mocy.

Telekinetic Balance (2 pkt.) – Telekinetic Throw nie ma cooldownu.

Czwarty poziom:

Containment (2 pkt.) – obniża czas aktywacji Force Lift o 50%/pkt. Dodatkowo, gdy Force Lift zostanie zbyt szybko przerwany, ogłuszy cel na 1 s/pkt.

Mind Ward (2 pkt.) – redukuje otrzymywane obrażenia od DoT-ów o 7,5%/pkt.

Presence of Mind (1 pkt) – gdy Telekinetic Throw zadaje obrażenia, mamy 30% szans, aby następny atak Mocą, którego aktywacja zajmuje czas, uruchomił się natychmiastowo i zadał 20% więcej obrażeń.

Piąty poziom:

Force Suppression (1 pkt) – umiejętność Force in Balance zmniejsza odporność na Moc, powodując, że cele otrzymują 20% więcej obrażeń od następnych 10 DoT-ów. Efekt utrzymuje się przez 30 s.

Drain Thoughts (2 pkt.) – zwiększa obrażenia Weaken Mind o 7,5%/pkt.

Assertion (2 pkt.) – zwiększa czas trwania Mind Crush o 1 s/pkt.

Szósty poziom:

Mental Scarring (3 pkt.) – zwiększa bonus obrażeń krytycznych Force in Balance oraz DoT-ów o 10%/pkt.

Psychic Absorption (2 pkt.) – zwiększa siłę efektu leczenia wywołanego przez Force in Balance oraz Focused Insight o 10%/pkt.

Siódmy poziom:

Sever Force (1 pkt) – osłabia cel, unieruchamiając go na 2 s i zadając mu obrażenia typu internal przez 18 s.