inXile ulepsza Torment: Tides of Numenera na konsole i PC
Poprawka o numerze 1.0.2 wnosi szereg usprawnień w rozgrywce, zadaniach i konwersacjach, interfejsie użytkownika, oprawie dźwiękowej, grafice oraz stabilności kodu.
Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.
Torment: Tides of Numenera, kierowanego przez Briana Fargo studia inXile Entertainment, izometryczny RPG, nawiązujący do złotej ery gatunku - podbił serca rzeszy graczy i znalazł uznanie w oczach recenzentów. Deweloperzy cały czas pracują nad ulepszeniem gry. Efekty tej pracy widać w pierwszym popremierowym patchu.
Poprawka o numerze 1.0.2 wnosi szereg usprawnień w rozgrywce, zadaniach i konwersacjach, interfejsie użytkownika, oprawie dźwiękowej, grafice oraz stabilności kodu. Poprawiono m.in. optymalizację gry i polską lokalizację, dostosowano ilość przeciwników w niektórych potyczkach tak, by przebiegały sprawniej i wyeliminowano błędy prowadzące do sporadycznego zawieszanie się programu.
"Od czasu premiery Torment: Tides of Numenera pracowaliśmy bardzo ciężko, aby oczyścić grę z błędów, które wskazywała społeczność zgromadzona wokół gry oraz media. Jesteśmy szczęśliwi, że udało się tego dokonać na wszystkich platformach, co pozwoli fanom Tormenta czerpać jeszcze większą przyjemność z gry." - komentuje szef studia InXile, Brian Fargo.
Dodatkowy komentarz daje także Colin McComb, Dyrektor Kreatywny Torment: Tides of Numenera:
Patch usprawniający działanie Torment: Tides of Numenera już dostępny na wszystkich platformach.
Torment: Tides of Numenera jest dostępny na komputery PC oraz konsole nowej generacji. W polskiej lokalizacji gry udział wzięli m.in. Piotr Fronczewski, Aleksandra Szwed i Andrzej Blumenfeld. Produkcja jest pierwszą pozycją w ofercie globalnego wydawnictwa firmy Techland.