Insurgency: Sandstorm bez kampanii fabularnej
Studio New World Interactive poinformowało, że porzuciło tryb kampanii w strzelance Insurgency: Sandstorm. Autorzy skoncentrują się wyłącznie na rozgrywkach PvP i kooperacyjnych.

- Deweloper gry: New World Interactive
- Wydawca: Focus Home Interactive
- Gatunek: FPS
- Platformy: PC, XONE, PS4
- Data premiery: 2018 r.
Mamy złe wieści dla fanów taktycznych strzelanek, którzy ostrzyli sobie zęby na kampanię fabularną w grze Insurgency: Sandstorm. Twórcy, czyli ludzie ze studia New World Interactive, właśnie ogłosili, że zrezygnowali z tego trybu. Powodem jest konieczność skoncentrowania się na rozgrywkach wieloosobowych i chęć dostarczenia graczom dopracowanej produkcji jeszcze w tym roku.
Autorzy nie wykluczyli, że w przyszłości powrócą do kampanii, ale nie mogą na razie obiecać, że tak się stanie. Przypomnijmy, że ten tryb miał pozwolić zarówno na samotną zabawę, jak i rozgrywki kooperacyjne. Insurgency: Sandstorm wciąż posiadać ma opcję co-op, ale nie będzie ona miała żadnej fabuły i skoncentruje się wyłącznie na samodzielnych wyzwaniach pozbawionych scenariusza.

Insurgency: Sandstorm zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Autorzy ogłosili, że wkrótce ruszą zamknięte testy wersji alfa na PC, więc zainteresowani powinni udać się na oficjalną stronę i dokonać tam rejestracji.
Przy okazji studio New World Interactive podzieliło się także garścią nowych informacji. Rywalizacja z innymi graczami odbywać się ma w ramach trzech trybów Push, Firefight oraz Capture the Base. Pierwsze dwa przypominać będą nazwane tak samo warianty z pierwszego Insurgency i skoncentrują się wyłącznie ma walkach pomiędzy żołnierzami piechoty na ciasnych mapach. Z kolei Capture the Base zaoferuje duże pola bitewne i pozwoli korzystać z pojazdów oraz maszyn latających.
Insurgency: Sandstorm posiadać ma również trzy trybu kooperacyjne. Do znanych z poprzedniej części wariantów Checkpoint oraz Outpost dojdzie jeden dodatkowy nazwany Operation, ale na razie autorzy nie są gotowi zdradzić żadnych konkretów na jego tematy.
Na koniec warto wspomnieć, że studio New World Interactive ogłosiło także, że jego szeregi opuścił dyrektor kreatywny i współzałożyciel firmy Andrew Spearin. Nie wiemy, czy jego odejście z zespołu ma coś wspólnego z porzuceniem kampanii fabularnej w Insurgency: Sandstorm.

Gracze
Steam
- singleplayer / kampania
- strzelanki FPP (FPS)
- New World Interactive
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
zanonimizowany568259 Centurion
drokz909
Co to za czasy że nie mogą dopracować jednego i drugiego?
.:Jj:. Legend

A dlaczego mieli by to robić?
Czy w Killing Floor też narzekać trzeba na brak kampanii?
Insurgency było i jest świetną grą, zaprojektowaną pod coopa i multi pvp. Miałem z nią masę frajdy i nie czułem potrzeby zagrania w zrobione na siłę misje, byle by odznaczyć ptaszka na pudełku.
Przy poziomie (i cenie) gier jak BF, BaFr czy COD powinno się tego oczekiwać (zwłaszcza jak z nimi zaczynały), ale Insurgency to dopieszczony projekt małego zespołu.
antolus Centurion
Andreaw Spearin pojawil sie jakis czas temu na oficjalnym discordzie sceny moderskiej gry SQUAD.
"Hey Squaddies! My name is Andrew, and I was the creative director at New World working on Day of Infamy and Insurgency (also the co-founder of ) for the past five years. Last month I left NWI, so I've been pursuing a vision of a Squad map that I've had in mind for years. I was an infantry soldier in the Canadian Army for five years, and although I chose to go to university instead of Afghanistan, many of my friends went over there to fight. Two of them were killed. I want to build an homage for my comrades, where they can go back to combat in 'Panj' with Squad. You have done an amazing job with the level design of southern Afghanistan, so all the ingredients are there to build a layout based on the Panjwai district where Canadians operated. So far I've used the elevation data of the iconic mountains surrounding Panjwai, imported that into World Machine and built the environment. I've successfully exported the heightmap and material splat maps, and imported them into UE4 with the Squad SDK. My next steps are designing the game mode layouts before I start populating the environment with structures and roads, etc. Soon I'll post my layout ideas in #mapping for some feedback. Cheers! beers"
zanonimizowany146624 Legend
Zamiast zrezygnować z mp, ktory jest (zbednym) dodatkiem w grach , rezugnują z podstawy gamingu. Powodzenia
jigsaw77 Legionista

Całe szczęście że skupili się na pvp i coop-ie, szkoda jednak że tak późno to zrozumieli zapewne będą przez to opóźnienia.
Tak czy inaczej 5.03.2018 kończą się testy alfa.
Szczegóły tu: http://steamcommunity.com/groups/sandstorm-polska#announcements