Instalator Wiedźmina 3 będzie mniejszy niż pierwotnie zakładano
Pliki instalacyjne Wiedźmina 3: Dziki Gon na konsolach miały początkowo zajmować około 50 GB, czyli o 10 GB więcej niż na PC. Informację tę niedawno skorygowano na kartach gry w PS Store oraz sklepie Xboksa One.
Luc

Do jednej z najbardziej wyczekiwanych premier 2015 roku coraz bliżej. Prace nad grą Wiedźmin 3: Dziki Gon wczoraj oficjalnie dobiegły końca, a to oznacza, że tytuł pojawi się na rynku zgodnie z planem, czyli 19 maja. Produkcja zapowiada się bardzo dobrze, o czym możecie przeczytać w naszych wrażeniach z zamkniętego pokazu, ale wielu graczy mocno zmartwiła informacja, jakoby gra na konsolach wymagała nawet 50 GB wolnego miejsca. Informacje miały związek z danymi opublikowanymi na sklepowych stronach poszczególnych systemów. Wersja na PC wciąż zgodnie z planem ma zajmować 40 GB, jednak ostatnia aktualizacja na karcie gry w PS Store oraz sklepie Xbox One najwyraźniej skorygowała podawane wcześniej dane. W przypadku konsoli PlayStation 4, pobranie Wiedźmina 3: Dziki Gon to kwestia ściągnięcia 35 GB, zaś na konsoli Microsoftu jest to 25 GB (po rozpakowaniu gra zajmuje jednak nieco ponad 30 GB).
Co ciekawe, powyższe informacje dotyczące sprzętu od Sony znalazły się tylko w amerykańskiej wersji sklepu. Europejskie PS Store obecnie wciąż wyświetla 50 GB – może mieć to związek z późniejszą aktualizacją w systemie lub faktem, że gra będzie posiadała w pakiecie większą ilość wersji językowych, które jak wiadomo potrafią zająć sporo miejsca. Z czego wynikają różnice w wielkościach instalacji? Tego oficjalnie CD Projekt RED nie podaje. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, gra ma wyglądać na wszystkich platformach równie dobrze, choć będą istniały minimalne różnice w oglądanym obrazie.
- Oficjalna strona gry Wiedźmi 3: Dziki Gon
- Wiedźmin 3: Dziki Gon – kompendium wiedzy
- Testujemy grę Wiedźmin 3: Dziki Gon – najlepsze polskie RPG wraca
- Wiedźmin 3: Dziki Gon FAQ – CD Projekt RED odpowiada na Wasze pytania

Wiedźmin 3: Dziki Gon
The Witcher 3: Wild Hunt
Data wydania: 19 maja 2015
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- CD Projekt RED
- Wiedźmin (marka)
- rozmiar gier
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
zanonimizowany307509 Legend
@Seraf. -> Masz rację. Nie ma sensu jest napisać słowo "informatyk", gdyż przecież są dziesiątki specjalizacji. :) Ale lepiej skończmy ten temat, bo szkoda czasu. Lepiej jest udowodnić za pomocą czyny i osiągnięcie, a nie słowem.
Cytat: "więc znając życie jesteś podobnym gościem do znajomego mojego ojca :). Złożyć kompa umie, ale bardziej skomplikowanych rzeczy się nie tyka ;)" -> Na pewno? Lepiej nie oceniaj książki po okładce. ;)
Golic Legionista
Pewnie dodatkowe ultratekstury. Tylko jaki jest sens zamieszczania dla 100% użytkowników czegoś co wykorzysta 1% z nich?
Oh wait gdyby była dodatkowa paczka tekstur, ból dupy byłby nie do zniesienia. Wtedy każdy użytkownik szrotów z marketu przegrzewałby swoje łącza dodatkowym 10 GB i sapałby na forach że paczka tekstur przypaca mu kompa przeokrutnie.
Sir Xan - wiem że nie słyszysz ale ten tekst przedmówcy o pikaniu rozbawił mnie do rozpuku. :) Mam nadzieje że nie masz tego za złe i traktujesz takie teksty z dystansem. W końcu z siebie czasami też można się pośmiać, niezależnie od sytuacji w jakiej się jest. :)
BTW. Odmiana idzie Ci coraz lepiej!
zanonimizowany307509 Legend
@Golic -> Masz rację. :)
Chris__17 Pretorianin

Optymalizują dalej i pewnie zeszli z tekstur "medium" na "low" to się miejsce na dysku zrobiło ;)
yadin Legend

Przecież to nie tragedia. PS4 ma 500 GB i trzeba by 10 tak dużych gier, aby zapakować na amen dysk.