Ile skradanki jest w Star Wars Jedi: Fallen Order?

Studio Respawn Entertaiment zaprezentowało w zeszłym tygodniu swoją pierwszą produkcję osadzoną w realiach Gwiezdnych wojen – grę akcji Star Wars Jedi: Fallen Order. Od tego czasu poznajemy kolejne szczegóły na jej temat. Tym razem swoje trzy grosze dorzucił jej reżyser – Stig Asmussen – komentując zaimplementowane w niej mechaniki rozgrywki.

Agnieszka Adamus

Star Wars Jedi: Fallen Order nie jest skradanką? - Ile skradanki jest w Star Wars Jedi: Fallen Order?  - wiadomość - 2019-04-16
Star Wars Jedi: Fallen Order nie jest skradanką?

Przecieki odnośnie Star Wars Jedi: Fallen Order – produkcji osadzonej w świecie Gwiezdnych wojen od Respawn Entertainment, napływają do Internetu już od końca ubiegłego roku. Oficjalna prezentacja nastąpiła natomiast w ubiegłą sobotę. Wówczas pokazany został pierwszy zwiastun. Wraz z nim pojawiają się przypuszczenia, że będzie to gra akcji zawierająca elementy skradankowe. Teorię tę postanowił obalić Stig Asmussen, pełniący funkcję reżysera.

W wywiadzie udzielonym serwisowi IGN stwierdził on, że skradanie zabija frajdę z rozgrywki. Technicznie będzie to prawdopodobnie możliwe, ale mechanika ta nie będzie specjalnie rozwijania przez twórców.

Potencjalnie, jeśli chcecie, możecie przemknąć się i nie zwrócić uwagi sztucznej inteligencji. Myślę, że jest to technicznie możliwe. To nie jest coś do czego zachęcamy. Chcemy, by gracze dobrze się bawili, mając do dyspozycji miecz świetlny i Moc. Skradanie nie za bardzo pasuje do tej gry.

Star Wars Jedi: Fallen Order ma być liniową grą akcji, której fabuła ma miejsce tuż po wydarzeniach z trzeciej części Gwiezdnych wojen. Gracze wcielą się w niej w byłego padawana – Cala Kestisa, który próbuje ukryć swoją przeszłość przed Imperium Galaktycznym. Jej premiera przewidziana jest na 15 listopada 2019 roku na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Już teraz można składać przedpremierowe zamówienia za pomocą platform Origin, PlayStation Store i Microsoft Store. W przypadku PC-tów edycja standardowa kosztuje 239,90 zł, a deluxe 269,90 zł. Co ciekawe, producenci zarzekają się, że tytuł ma być pozbawiony mikrotransakcji i multiplayera. Byłaby to spora zmiana względem poprzedniego dzieła z tego uniwersum\wydanego przez Electronic Arts, Star Wars: Battlefront II, w którym lootboksy stały się tematem ogromnych kontrowersji.

Star Wars Jedi: Fallen Order

Star Wars Jedi: Upadły zakon

Star Wars Jedi: Fallen Order

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 15 listopada 2019

Informacje o Grze
7.6

GRYOnline

7.8

Gracze

8.8

Steam

8.2

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

24

Agnieszka Adamus

Autor: Agnieszka Adamus

Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
21

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2019-04-16
02:43

kaszanka9 Legend

kaszanka9

Jak zwykle ta sama nędza, gra w pre orderze, ale gameplaya to nie było nawet tylko trzeba czytać jakieś marne wypowiedzi...

Komentarz: kaszanka9
2019-04-16
06:06

Matysiak G Legend

Matysiak G

No to już wiemy jaki tytuł wskakuje na miejsce Wiedźmina 3 w kategorii "codzienny news o niczym".

Komentarz: Matysiak G
2019-04-16
12:07

Palles Pretorianin

Palles

Trochę szkoda, że nie będzie można stworzyć własnej postaci jak w Jedi Academy.

Komentarz: Palles
2019-04-16
16:46

zanonimizowany1270450 Generał

Tu się zgodzę z twórcami - skradanie nie pasuje do Jedi, będziemy grali padawanem więc jakieś obycie z mocą będzie on miał od początku, co innego gdyby moc odkrył z czasem. Rycerze Jedi byli honorowi, jak samurajowie, zawsze wyciągali miecz w obronie, nigdy nie w ataku i stronili od ukrywania się przed walką

Komentarz: zanonimizowany1270450
2019-04-16
23:22

Annubis1991 Junior

😐

Jestem troche tym wszystkim zmieszany. No bo patrząc na to z logicznego punktu widzenia, ta gra ma sprzeczną wizje bo właśnie powinna sie skupiać na tym że UCIEKAMY przed imperium (bo tak została przedstawiona), a nie pakujemy sie w sam środek walki i robimy rozpiernicz ala starkiller. Dziwi mnie to troche, bo taki padawanik powinien dostać wpiernicz od pierwszego lepszego purge troopera (o inwkizytorach nie wspominając). Tutaj może być różnie z odbiorem. Ja na miejscu twórców, jeśli bym miał robić tego typu projekt to skupiłbym sie na tym, żeby główna kampania była skoncentrowana na skradaniu i w miare możliwości nie zwracania na siebie uwagi, a jeśliby już doszło do walki to powinno być wyjątkowo trudno sie z tego wykaraskać. Nie chce jątrzyć, ale wydaje mi sie że skończy sie drugim starkillerem, tylko w troche innym (być może lepszym? To sie okaże) wydaniu. Moża by to też rozwiązać w ten sposób (o którym pisałem, jak ja bym to zrobił), że do momentu skończenia kampanii masz określony zestaw skilli i dopiero po skończeniu kampanii możesz sobie odblokować reszte i chlastać sobie przeciwników do woli.

Komentarz: Annubis1991

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl