Dzisiaj w nocy zadebiutuje Icarus, czyli nowy sieciowy survival autorstwa znanego z DayZ projektanta Deana Halla.
Dzisiaj na rynku zadebiutuje Icarus, czyli sieciowa gra survivalowa zaprojektowana przez Deana Halla, twórcę DayZ. Produkcja trafi wyłącznie na PC i nie zaoferuje polskiej wersji językowej.
Projekt zostanie odblokowany na Steamie o godzinie 23:00 czasu polskiego. Do 7 grudnia trwa promocja, pozwalająca kupić grę o 10% taniej – za 97,19 zł. Potem cena podskoczy do 107,99 zł. Poza standardowym wydaniem można również nabyć tzw. Icarus: Supporters Edition (za 322,18 zł), która oferuje m.in. dwie dodatkowe bazy i unikalny kombinezon, jak również zawiera nadchodzącą parę dodatków DLC, mających ukazać się w przyszłym roku.
Icarus to najnowszy projekt Deana Halla, ale jego najsłynniejsze dzieło, czyli DayZ, radzi sobie wyśmienicie i niedawno ustanowiło nowy rekord aktywności na Steamie. Więcej o tym przeczytacie poniżej:
W momencie startu gra ma zaoferować ponad 35 misji, które będziemy wypełniali na mapie o powierzchni 64 kilometrów kwadratowych. Wykorzystamy do tego celu 40 typów broni i amunicji, 35 części pancerzy, 95 elementów budowlanych oraz ponad 140 przedmiotów dostępnych w ramach craftingu.
Przed podjęciem decyzji o zakupie polecamy zapoznanie się z wymaganiami sprzętowymi. Są one bardzo wysokie. Rekomendowana konfiguracja to procesor Intel i7-9700m, karta graficzna Nvidia GeForce RTX 3060 Ti oraz aż 32 GB RAM-u. Dean Hall tłumaczy to tym, że Icarus to gra sieciowa z gigantycznymi mapami i dlatego będzie w stanie wykorzystać tyle pamięci, choć zapewnia, że tytuł ma działać dobrze także na systemach z mniejszą ilością RAM-u.
Jeśli nie macie odpowiednio mocnego sprzętu, to ciekawą alternatywą może okazać się streamingowa usługa GeForce NOW. Wczoraj firma Nvidia ogłosiła, że Icarus będzie jedną z nowych gier wspieranych przez to rozwiązanie.
Gracze
15

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.