Poznaliśmy datę premiery i wymagania sprzętowe gry Icarus, czyli nowej produkcji autorstwa twórcy DayZ – Deana Halla.
Studio RocketWerkz ogłosiło datę premiery Icarusa, czyli sieciowej gry survivalowej zaprojektowanej przez twórcę DayZ – Deana Halla. Produkcja zadebiutuje 4 grudnia tego roku. Zespół udostępnił także wymagania sprzętowe tytułu.
Czekasz na grę Icarus? Jeśli tak, to zainteresować Cię mogą inne doniesienia o tym projekcie:
Jak widać, wymagania są bardzo wysokie, zwłaszcza zalecane. Rzadko zdarzają się gry, które potrzebują aż 32 GB RAM-u, by w pełni rozwinąć skrzydła. Serwis PC Gamer skontaktował się z deweloperami i poprosił o komentarz w tej sprawie. Dean Hall odpowiedział, że Icarus to gra sieciowa z gigantycznymi mapami i dlatego będzie w stanie wykorzystać tyle pamięci. Zapewnił jednak, że zaprojektowano ją tak, aby działała dobrze także na systemach z mniejszą ilością RAM-u.
Warto dodać, że twórcy udostępnili również nowy zwiastun, pokazujący wykorzystanie technologii ray tracingu w grze. Jej obecność może częściowo tłumaczyć bardzo wysokie zalecane wymagania sprzętowe.
Przypomnijmy – Icarus zmierza tylko na PC. Gra nie zaoferuje polskiej wersji językowej. Początkowo miała zadebiutować w sierpniu tego roku, ale została opóźniona. Osoby z pre-orderami mogły jednak wziąć udział w beta-testach, które dobiegły końca 7 listopada.
Więcej:To była wyjątkowo owocna noc dla graczy. Zobacz gry, które spróbują podbić PC i konsole w 2026 roku
Gracze
9

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.