W sieci pojawiły się nowe konkrety i pierwszy screen z Hyper Scape, czyli FPS-a battle royale, nad którym pracuje firma Ubisoft.

Firma Ubisoft lada chwila zapowie sieciowego FPS-a battle royale zatytułowanego Hyper Scape. Pierwsze informacje o tym projekcie pojawiły się wczoraj wraz ze startem strony Prisma Dimension, mającej przygotować grunt pod zapowiedź gry. Teraz specjalista od esportu Rod Breslau ujawnił więcej informacji na temat gry oraz pokazał pierwszego screena. Do sieci trafiło też kilka atrakcyjnych atworków.
W przyszłym tygodniu ma ruszyć zamknięta beta, a otwarte testy wystartują 12 lipca. Hyper Scape ma wykorzystać model darmowy z mikropłatnościami. Nad tytułem pracuje studio Ubisoft Montreal, znane m.in. z Tom Clancy's Rainbow Six: Siege.
Produkcja początkowo dostępna będzie tylko na PC, ale w dalszych planach są także wersje konsolowe, które mają ukazać się jeszcze w tym roku. Projekt zaoferuje opcję cross-play, pozwalającą na wspólną zabawę posiadaczom rożnych platform.
Akcja Hyper Scape ma toczyć się w futurystycznym, wirtualnym świecie. Gra zaoferuje głęboką integrację z serwisem Twitch. Śledzący rozgrywki będą mogli wpływać na ich przebieg poprzez przywoływanie na mapę obiektów takich jak apteczki, sfery ze zmniejszoną grawitacją czy przedmioty przyspieszające ruch postaci.
Oglądanie transmisji meczów przyśpieszy również rozwój naszego bohatera. Ponadto streamerzy mają otrzymywać część z pieniędzy wydawanych przez widzów na mikropłatności.
Ubisoft szykuje zakrojoną na szeroką skalę kampanię promocyjną, wzorowaną na tych, jakie przeprowadzono przy premierach Apex Legends oraz Valorant. Firma zaprosiła kilkuset streamerów i youtuberów, aby zagrali w betę Hyper Scape. Będące owocem tego materiały wideo powinniśmy zobaczyć w przyszłym tygodniu.
Gracze
17

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.