Zapowiedziano House Flipper: Pets DLC, czyli dodatek, który wzbogaci grę Generalne remonty domów o możliwość przygarnięcia zwierzaków oraz stworzenie dla nich hotelu.
Zapowiedziano dodatek Pets DLC do House Flipper, czyli popularnego symulatora inwestora-budowlańca. Za rozszerzenie odpowiadają studia Frozen Way oraz Empyrean, czyli te same zespoły, które przygotowały podstawową wersję gry. Premiera planowana jest na pierwszy kwartał 2022 roku. Na razie potwierdzono jedynie wydanie na PC.
Zgodnie z tytułem, Pets DLC pozwoli nam przygarnąć zwierzaka. Dodatek zaoferuje dziesięć najpopularniejszych ras psów i kotów, ale możliwe będzie również opiekowanie się m.in. chomikami, królikami, żółwiami czy papugami. Gracze mają rozwijać relacje ze swoimi pupilami poprzez naukę i zabawę.
Pets DLC wprowadzi do House Flipper dziesięć nowych budynków oraz ponad 150 dodatkowych przedmiotów. Pozwolą one zaprojektować np. pokój dla zwierzaka lub miejsce do zabawy w ogrodzie. Podczas rozgrywki wykorzystamy m.in. poidełka, dozowniki na karmę oraz specjalne poduchy.
Rozszerzenie pozwoli nie tylko na zaadoptowanie domowego pupila, ale również na stworzenie hotelu dla cudzych zwierząt. Im lepsze warunki i usługi zaoferujemy, tym chętniej mieszkańcy miasteczka będą powierzali nam pod opiekę swoje zwierzaki, pozwalając uzyskać wyższe zarobki i tym samym większe środki na kolejne inwestycje.
Dodatek Pets DLC wprowadzi również dziesięć nowych zleceń fabularnych, które będą obracały się wokół zwierzaków i związanych z nimi problemów.
Przypomnijmy, że House Flipper zadebiutował w 2018 roku na PC. Produkcja okazała się prawdziwym przebojem, sprzedając się w ponad milionie egzemplarzy. Pecetowy sukces gry zachęcił autorów do konwersji na inne platformy sprzętowe. W zeszłym roku tytuł trafił na konsole Xbox One i PlayStation 4 oraz urządzenia mobilne z systemami iOS i Android.
House Flipper
Data wydania: 17 maja 2018
Gracze
Steam
20

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.