Studio Guerrilla Games zdradziło, w jaki sposób będzie można dostosować rozgrywkę w Horizon Forbidden West. Zdecydujemy m.in. o poziomie zadawanych i otrzymywanych obrażeń czy o komponentach wypadających z pokonanych maszyn.
Na osiem dni przed premierą gry Horizon Forbidden West studio Guerrilla Games wyjawiło, w jaki sposób gracze będą mogli dopasować w niej rozgrywkę do własnych potrzeb. Deweloper uważa, że dodanie tych opcji jest pożądane przez fanów, a co więcej – pozwoli produkcji trafić do szerszego grona odbiorców. O czym konkretnie mowa?
Jeśli jesteście ciekawi, czy Horizon Forbidden West spełni nadzieje entuzjastów „jedynki”, to odsyłam Was do zapowiedzi Dariusza „DM-a” Matusiaka, któremu spodobało się to, co miał okazję niedawno zobaczyć.
Co ciekawsze opcje znajdziecie na powyższym screenie. Studio Guerrilla Games zapewnia, że stara się wsłuchiwać w głos społeczności. Miejmy więc nadzieję, iż jej członkowie docenią zaimplementowane rozwiązania. Dla przypomnienia – Horizon Forbidden West zadebiutuje 18 lutego na PlayStation 4 i 5.
GRYOnline
Gracze
36

Autor: Hubert Śledziewski
Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.