Studio IO Interactive oraz firma Warner Bros. Interactive ujawniły darmową zawartość dla gry Hitman 2 w grudniu. Autorzy przygotowali na święta sporo atrakcji, w tym specjalną niespodziankę oraz kolejny Nieuchwytny Cel.

Fani Hitmana 2 nie mogą narzekać na brak darmowej zawartości dodatkowej w najnowszej odsłonie skradankowej serii. Po listopadowym prologu z misjami z jedynki studio iO Interactive zdradziło plany rozwoju gry na obecny miesiąc. Już teraz do gry trafiły nowe Polecane Kontrakty – zadania stworzone przez społeczność, które łączy wspólna tematyka. W grudniu motywem przewodnim jest Ryzyko Zawodowe, tak więc wszystkie misje skupiają się na rozmaitych zawodach i związanymi z nimi niebezpieczeństwach. Prócz tego jutro ukażą się następne kontrakty dla trybu Eskalacji, w ramach których odwiedzimy tajemniczą wyspę Sgail. Autorzy obiecują, że będzie to niezapomniana wizyta.
Nieco później, 18 grudnia, gracze otrzymają świąteczną niespodziankę, ale – jak to z niespodziankami bywa – na razie nie zdradzono nic więcej. To samo dotyczy nowego bohatera Nieuchwytnych Celów – wymagających misji dostępnych jedynie przez ograniczony czas. Po starciu z Markiem Fabą (w tej roli Sean Bean) udamy się do miasta Santa Fortuna, gdzie przez dziesięć dni będziemy polować na Rewolucjonistę. Na razie nie znamy jego tożsamości, aczkolwiek dowiedzieliśmy się, że nagrodą za wyeliminowanie go będzie strój turysty. Zadanie będzie dostępne od 21 grudnia.

Ostatnią atrakcją ma być dodatek do trybu Eskalacji w postaci kontraktu The Turms Infatuation. Niestety, tu również poskąpiono szczegółów. Wiemy jedynie, że twórcy udostępnią go 27 grudnia i ponownie udamy się do Santa Fortuna. Więcej dowiemy się w wkrótce, na razie jednak pozostaje nam cieszyć się już udostępnioną zawartością. A także nowym materiałem wideo od twórców z cyklu Jak to działa, objaśniającego tajniki gry. Tym razem skupiono się na tym, jak uniknąć wykrycia przez przeciwników. Filmik możecie obejrzeć poniżej.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
16

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).