Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 maja 2016, 10:30

Hard Reset: Redux - data premiery, wymagania sprzętowe i nowy gameplay

Rodzime studio Flying Wild Hog poinformowało, że Hard Reset: Redux trafi do sprzedaży 3 czerwca. Ujawniono także wymagania sprzętowe wersji pecetowej i opublikowano piętnastominutowy zapis rozgrywki.

Polskie studio Flying Wild Hog podało wreszcie datę premiery Hard Reset: Redux, czyli odświeżonej i rozszerzonej wersji swojej debiutanckiej gry. Okazało się, że czekanie dobiegło już prawie końca, gdyż produkcja trafi do sprzedaży 3 czerwca na PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Twórcy udostępnili także nowy materiał video, pokazujący trwający dziesięć minut zapis rozgrywki. Ujawniono również minimalne wymagania sprzętowe wersji pecetowej.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  1. Procesor: 2.5 GHz Intel Pentium 4 / AMD Athlon 64
  2. Pamięć RAM: 2 GB
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce 8800GS / ATI Radeon HD 3870, z 512 MB pamięci lub lepsza
  4. System operacyjny: Windows XP
  5. Miejsce na dysku: 5 GB

Jak widać, pomimo ulepszonej oprawy graficznej, wymagania gry są całkiem niskie jak na współczesne standardy.

 Hard Reset: Redux - data premiery, wymagania sprzętowe i nowy zapis rozgrywki - ilustracja #2

Przypomnijmy, że Hard Reset ukazało się w 2011 roku, wyłącznie na pecety. Wersja Redux będzie więc dla graczy konsolowych pierwszą okazją do zapoznania się z tą produkcją. Tytuł ma działać w rozdzielczości 1080p i w 60 klatkach na sekundę zarówno na PlayStation 4, jak i Xboksie One. W porównaniu z pierwowzorem otrzymamy także ulepszoną grafikę, gdyż gra działa teraz na najnowszej wersji autorskiego silnika RoadHog.

Zmiany nie ograniczą się tylko do oprawy wizualnej. Listę wrogów zasilą cyberzombie, a wszyscy przeciwnicy umieszczeni zostaną w innych miejscach, niż w oryginalnym Hard Reset. Ponadto autorzy wprowadzą nowy typ broni w postaci cyberkatany, a jej skuteczne wykorzystanie ułatwi dodanie do repertuaru ruchów postaci krótkiego sprintu w dowolną stronę. Oba te elementy zaczerpnięte zostały z opracowanej przez studio Flying Wild Hog gry Shadow Warrior. Tam sprawdziły się wyśmienicie, wiec mamy nadzieje, że tym razem będzie podobnie.

  1. Oficjalna strona gry