Firma Microsoft przedstawiła szereg detali na temat pecetowej wersji gry Halo Infinite. Produkcja będzie wspierała rozdzielczość ultrawide i opcję potrójnego przypisywania klawiszy. Otrzymamy również zaawansowane ustawienia graficzne, możliwość grania z posiadaczami konsol w trybie multiplayer oraz przenoszenia postępów pomiędzy platformami.
Bartosz Świątek
W SKRÓCIE:
Firma Microsoft podzieliła się nowymi informacjami na temat pecetowej wersji pierwszoosobowej strzelanki Halo Infinite. Koncern poinformował, że współpracuje z ekspertami oraz społecznością, by upewnić się, iż pecetowcy otrzymają doświadczenie, na które zasługują i którego oczekują.
O czym konkretnie mowa? Po pierwsze, otrzymamy funkcje cross-play i cross-progression – w trybie multiplayer posiadacze komputerów zagrają z konsolowcami, a do tego będą mogli przenosić postępy pomiędzy wszystkimi posiadanymi platformami. Po drugie, produkcja zaoferuje szereg zaawansowanych ustawień graficznych, wsparcie dla rozdzielczości ultrawide oraz tzw. triple keybinds, czyli opcję przypisania danej akcji do trzech różnych przycisków na klawiaturze lub myszy, dzięki czemu będziemy mogli wykonywać ją szybciej.
Przy okazji Microsoft podzielił się też danymi obrazującymi popularność Halo: The Master Chief Collection na PC. Od momentu premiery tej pozycji w 2019 roku (jest dostępna jako samodzielny produkt, a także w ramach usługi Xbox Game Pass) zagrało w nią już ponad 10 milionów komputerowych graczy. Co ważne, dla większości z nich był to pierwszy kontakt z marką Halo.
Przypominamy, że Halo Infinite zmierza na komputery oraz konsole Xbox One i Xbox Series X/S. Produkcja zadebiutuje jesienią tego roku (na razie nie znamy konkretnej daty).
Więcej:Gracz Battlefield 6 „pociął” mapę do battle royale i zmienił ją w lokacje do klasycznego podboju
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
39