Twórcy moda Half-Life 2: Overcharged ogłosili, że zadebiutuje on w przyszłym miesiącu na Steamie. Pokazano również nowy zwiastun, demonstrujący najważniejsze nowości i ulepszenia, jakie zaoferuje ten projekt.
Twórcy nadchodzącej modyfikacji Half-Life 2: Overcharged ogłosili, że zadebiutuje ona w przyszłym miesiącu. Mod będzie dostępny na Steamie, a jego instalacja ma być łatwa. Równocześnie autorzy wypuścili nowy zwiastun projektu. Pokazuje on najważniejsze nowości, jakie zaoferuje HL2: Overcharged, zarówno w zakresie zmian w rozgrywce, jak i w kontekście ulepszeń graficznych.
Celem projektu jest gruntowne odświeżenie Half-Life 2 wraz z Episode One i Episode Two. Projekt zaoferuje przebudowany system strzelania. Będziemy mogli m.in. korzystać z dwóch pistoletów oraz tłumików. W sumie w modzie znajdziemy ponad pięćdziesiąt typów uzbrojenia – część stanowić ma ulepszone wersje broni przygotowanych przez studio Valve, podczas gdy reszta będzie całkowicie nowa. Pojawi się także celowanie typu ironsights.
Zainteresować Cię mogą nasze artykuły:
Ponadto mapy z kampanii zostaną rozbudowane o nowe lokacje i wyzwania. W grze pojawi się też wiele nowych animacji. Poprawiona zostanie także mechanika ruchu bohatera, a w trakcie potyczek skorzystamy ze zdolności spowalniania czasu (gracze otrzymają możliwość swobodnego konfigurowania zasad rządzących tą opcją).
Twórcy obiecują także gruntownie ulepszoną AI przeciwników oraz dodanie opcji szybkiego rzucania granatami i kopania wrogów. Poprawionych zostanie wiele elementów grafiki, takich jak oświetlenie, efekty cząsteczkowe czy fizyka ciał nieprzyjaciół. Projekt przywróci także elementy (w tym przeciwników i lokacje), które początkowo były w planach, ale ostatecznie zostały wycięte z pełnej wersji gry.
GRYOnline
Gracze
Steam
31

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.