Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 października 2014, 10:55

autor: Meehow

GTA V rozeszło się w ilości 34 mln sztuk i wciąż dobrze się sprzedaje

Jak wynika z informacji podanych przez Straussa Zelnicka – dyrektora generalnego firmy Take-Two – GTA V rozeszło się w nakładzie 34 milionów egzemplarzy i nadal cieszy się sporym wzięciem. Take-Two zatem wiąże spore nadzieje z nadchodzącym debiutem wersji na konsole next-genowe i pecety.

Grand Theft Auto V - GTA V rozeszło się w nakładzie 34 milionów egzemplarzy i wciąż dobrze się sprzedaje - wiadomość - 2014-10-30
Grand Theft Auto V

Jak wynika z informacji udzielonych inwestorom przez Straussa Zelnicka – dyrektora generalnego firmy Take-Two Interactive Software – zeszłoroczny hit, Grand Theft Auto V, trafił do rąk ponad 34 milionów graczy i wciąż dobrze się sprzedaje. Nic dziwnego zatem, że amerykański koncern wciąż wiąże spore nadzieje z tym tytułem, przede wszystkim w kontekście premiery wersji na konsole next-genowe, która odbędzie się 18 listopada. Posiadaczom komputerów osobistych przyjdzie poczekać nieco dłużej, bo do 27 stycznia przyszłego roku. Dla przypomnienia: Grand Theft Auto V w dniu premiery wygenerowało przychód rzędu 800 milionów dolarów, natomiast w ciągu dwóch tygodni na półkach sklepowych znalazło się 29 milionów egzemplarzy tej długo wyczekiwanej gry.

GTA V ma od swojej premiery 17 września ubiegłego roku pozostawać największym źródłem przychodu Take-Two z tytułu dystrybucji cyfrowej, ta zaś stanowi 64% ogółu przychodów (ponad 80,6 miliona dolarów z 126,3 miliona dolarów) Take-Two w ciągu ostatniego kwartału fiskalnego, który dobiegł końca 30 września.

Przypominamy także, że GTA V w wersji na konsolę PlayStation 4 będzie działać w rozdzielczości 1080p, natomiast polskie wydanie gry będzie zawierało polską lokalizację. Posiadacze GTA V na platformy last-genowe uzyskają także dostęp do całej dotychczas zakupionej zawartości dodatkowej przy przesiadce na edycje next-genowe. Więcej na ten temat pisaliśmy w Serwisie Informacyjnym, gdzie odsyłamy zainteresowanych.