GRID 2 – ponad 20-minutowy gameplay
Twórcy GRID 2 opublikowali ponad 20-minutowy film zawierający fragmenty rozgrywki, na których zobaczymy niektóre trasy oraz samochody pojawiające się w grze. Wideo zostało nagrane z komentarzem deweloperów, opisujących zmiany w rozgrywce oraz wprowadzone nowości.
Michał Kułakowski
Deweloperzy z brytyjskiego studia Codemasters opublikowali ponad 20-minutowy film, zawierający zapis rozgrywki z nadchodzącej gry GRID 2. Film nagrano podczas specjalnego eventu, w którym producenci na żywo w internecie pokazywali swoje najnowsze dzieło i odpowiadali na pytania fanów. Dzięki klipowi możemy przyjrzeć się modelowi jazdy, samochodom, a także wyścigowemu torowi z Indianapolis oraz trasom wytyczonym na ulicach Barcelony i Chicago.
GRID 2 zadebiutuje 31 maja na komputerach PC oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3. Na wszystkich platformach gra będzie dostępna w pełnej polskiej wersji językowej, którą przygotowuje firma CDP.pl. W trakcie rozgrywki będzie towarzyszyć nam głos Adama Kornackiego, kierowcy i dziennikarza znanego z programów telewizyjnych stacji TVN Turbo.
GRID 2 to zręcznościowe wyścigi z charakterystyczną opcją cofania czasu, która umożliwia naprawienie błędów bez konieczności powtarzania całego wyścigu. Twórcy produkcji zamierzają dostarczyć rozbudowany tryb kariery i jeszcze atrakcyjniejszą rozgrywkę multiplayer. W grze będziemy ścigać się na trasach rozsianych po całym świecie i zasiądziemy za kierownicami najszybszych samochodów świata.

GRYOnline
Gracze
Steam
- Codemasters Software
- trailery (gry)
- PC
- X360
- PS3
Komentarze czytelników
fsdfg Konsul
Na youtube w komentarzach krytyka leci, mam nadzieje, że coś trafi w końcu do Codemasters.
zanonimizowany907716 Legionista
Bardzo słabo to wygląda :/
Prezes1 Legionista
cienie wyglądają tragicznie auto ma cały czas ten sam kolor na słońcu jak i w cieniu niestety ale na mnie wrażenia nie robi ten kotlet z mikrofali
kaszanka9 Legend

fsdfg
Widok z kokpitu domyślnie ma naśladować ten z prawdziwej jazdy, ale niestety to zawsze była bzdura, bo
widok w aucie nie jest ograniczony, a w grze z kokpitu jest i to bardzo, nie ma swobody widoku, traci się masę widoczności i punktu odniesienia do trasy, to jest nierealistyczne.
Po za tym jak jedziesz to nie widzisz tyle co zawsze w tym widoku kokpitu było widać, ledwo patrzysz na kierownicę, takie są fakty.
Takie tryby zawsze są dla bajeru, przeważnie nie odzwierciedlają prawdziwego widoku z auta, ograniczają widoczność i orientację w trasie, gra to gra i nie zmienisz tego, musiałbyś mieć wyświetlacza po bokach i o wiele wyżej punkt widoku z miejsca kierowcy, bo teraz widząc całą tapicerkę, to jest po prostu bzdura.
Maurycy1313 Junior
Nie widzę wielkich zmian w grafice po za podniesieniem wymagań i trochę więcej aut no oczywiście względem 1 części.