Już niedługo możemy spodziewać się premiery odświeżonej wersji przygód Lary Croft. Do Internetu trafiły pierwsze recenzje Tomb Rider 1-3 Remastered.
Niewątpliwie ten tytuł wzbudza nostalgię wśród starszych graczy. Podczas transmisji Nintendo Direct, która odbyła się 14 września 2023 roku, mogliśmy się dowiedzieć, że 14 lutego 2024 roku w ręce fanów serii trafi Tomb Raider I-III Remastered, czyli zestaw trzech odświeżonych części kultowego tytułu. W Internecie możemy natrafić na pierwsze recenzje, porównujące, jak twórcy poradzili sobie z poprawieniem grafiki.
Jeden z zagranicznych twórców internetowych opublikował film w serwisie YouTube, opisujący jego pierwsze wrażenia z Tomb Raider I-III Remastered - mowa tutaj o Bartolis Hideout Gaming. Mężczyzna porównuje poszczególne fragmenty gry ze starszą wersją, dot. to grafiki oraz elementów mechaniki gry. Wspomina, że przedstawia tylko sceny z pierwszych poziomów każdej części. Na początku filmu pokazuje w jaki sposób poprawiono wygląd menu głównego w porównaniu do nieodświeżonych wersji. Dalej pokazuje, jak wyglądały intra kiedyś, a jak prezentują się aktualnie - nie zmieniono ich jeśli chodzi o scenariusz i są to te same scenki, które znamy sprzed lat, z tą różnicą, że jakość grafiki została podwyższona. Jeśli chodzi o rozgrywkę, autor filmu mówi, że jest zachwycony wyglądem gry - wspomina o dodanych przez deweloperów detalach, świetle i odbiciach w wodzie.

Trylogia będzie dostępna dla graczy korzystających z PlayStation 4, PlayStation 5, Nintendo Switch, Xbox One oraz Series X/S oraz komputerów stacjonarnych. Według źródeł, Tomb Raider I-III Remastered będzie można kupić na platformach Steam, GOG, Epic Games Store, Xbox Store oraz PlayStation Store.


Więcej:PS5 Pro taniej o 600 zł w promocji Sony według obiecującego przecieku znanego insidera
1

Autor: Anita Zych
Zainteresowanie technologią oraz światem gier komputerowych rozwijała od najmłodszych lat, rozpoczynając ją od największych klasyków w branży. Zafascynowana rozgrywką w Diablo II, przygodami Bezimiennego w Górniczej Dolinie oraz rozwijaniem cywilizacji w Age Of Empires, chciała kreować własne historie nieustraszonych bohaterów dzięki rysunkowi i pisaniu pierwszych komiksów. W późniejszych latach pogłębiała swoją wiedzę na temat technologii dzięki podjęciu studiów ściśle związanych z inżynierią oprogramowania. Dzięki temu poznała nowe możliwości, jeśli chodzi o gamedev – projektowanie modeli 3D, rysunki koncepcyjne oraz budowanie świata wirtualnego stały się dla niej bardziej przystępne dzięki zrozumieniu zasad programowania. W przyszłości chciałaby stworzyć własną grę.